Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Halo Infinite dostało ray tracing na PC. Rusza trzeci sezon

Są też trzy mapy i broń.

Rozpoczął się trzeci sezon zmagań w nieco zapomnianym już Halo Infinite. Wśród innowacji wprowadzanych w ramach aktualizacji pod tytułem Echoes Within wymienić można choćby ray tracing na PC.

Są też trzy mapy: Cliffhanger z placówką badawczą ONI; Chasm w strukturze Zeta Halo; a także Oasis, sporych rozmiarów miejscówka na większe zmagania drużynowe. To również pierwszy sezon rozszerzający arsenał broni - mowa o karabinie Bandit.

„Zaprojektowany, by nagradzać dokładność i staranną precyzję, półautomatyczny M392 Bandit jest idealny do starć na średnim dystansie” - czytamy w podsumowaniu na oficjalnej stronie. „Odznacza się niesamowitą mocą, do opanowania tylko dla super-żołnierzy. Bandit najbardziej skuteczny jest przy odpowiednim wyczuciu czasu i dobrze umiejscowionych strzałach".

Idąc dalej, mamy także pierwszy dodatkowy gadżet, Shroud Screen. Specjalna wyrzutnia pozwala wystrzelić przezroczystą, sferyczną osłonę. Ta nadal przepuszcza pociski, lecz zyskujemy obustronną niewidzialność: przeciwnik nie widzi, co dzieje się w środku, a my nie możemy wyjrzeć na zewnątrz. Wynalazek opisać więc chyba jako niebieski granat dymny.

Do tego tryb rozgrywki Escalation Slayer, czyli podejście Halo Infinite do klasycznego „Gun Game”. Wkraczamy na pole bitwy, a każde kolejne zabójstwo zmienia broń, którą się posługujemy. Wygrywa ten, kto jako pierwszy pokona przeciwnika ostatnim narzędziem na liście - Oddballem.

Nie może oczywiście zabraknąć nowej przepustki sezonowej do kupienia, a w sferze technicznej wymienić można wsparcie dla ray tracingu na PC, ale „tylko” w przypadku cieni. Podobna opcja pojawi się w przyszłości także na Xbox Series X.

Read this next