Fortnite - bronie z Ubocza: jak znaleźć i ulepszyć karabin i minigun z Ubocza

Czym są części potworów Sześcianu.

Bronie z Ubocza to nowy, potężny typ broni, wprowadzony do Fortnite w 8. sezonie 2. rozdziału.

Należą do nich karabin z Ubocza i minigun z Ubocza. Obie bronie możesz ulepszać, eksplorując alternatywny wymiar Ubocza.

Nowe bronie nie tylko pomogą ci pokonać przeciwników, ale i ukończyć karty medali, np. serię zadań Torin.

Na tej stronie:

Karabin z Ubocza i minigun z Ubocza

Sezon 8. wprowadził dwie nowe bronie - karabin z Ubocza i minigun z Ubocza. Są one o tyle niezwykłe, że możesz wprowadzić je w stan superdoładowania, w którym zadają większe obrażenia, jednak będziesz wtedy balansował na granicy przegrzania, więc jest to niebezpieczne.

Fortnite_Sideways_Weapons

Znalezienie i używanie tych broni przyda ci się podczas wykonywania karty medalu Torin.

Jak znaleźć bronie z Ubocza

Aktualnie są trzy sposoby na zdobycie broni z Ubocza w Fortnite. Pierwszy to eliminacja gracza, który ją niesie, ale jeśli chcesz sam ją znaleźć, czas udać się do Ubocza.

Strefa Ubocza nawiedza losową lokację na mapie Fortnite, więc musisz ją otworzyć i poszukać „bańki” Ubocza.

Fortnite_Sideways_Weapons_9
Fortnite_Sideways_Weapons_8
Ubocze nie jest trudne do znalezienia

Aby znaleźć bronie z Ubocza, po prostu wejdź do niego, co przeniesie cię do alternatywnego wymiaru. Teraz przeszukaj skrzynie, które znajdziesz w centrum „bańki” przy filarze, a także rozsiane w innych miejscach wymiaru.

Fortnite_Sideways_Weapons_7

Jeśli chcesz ominąć potwory Sześcianu oraz innych graczy, radzimy skupić się nie na skrzyniach w centrum, a pozostałych.

Przykładowo w Sklepowej Sadybie znaleźliśmy skrzynie niedaleko kas w sklepie, a w Paskudnej Przystani skrzynie ulokowano na dachach budynków, do których łatwo dotrzeć dzięki niskiej grawitacji.

Fortnite_Sideways_Weapons_2
Fortnite_Sideways_Weapons_6

Ulepszanie broni z Ubocza, części potworów Sześcianu

Jeśli chcesz ulepszyć bronie z Ubocza, potrzebujesz części potworów Sześcianu, które zdobędziesz, eliminując potwory na Uboczu. Potwory pojawiają się bez przerwy w wyznaczonej lokacji, więc jeśli się tam znajdziesz, z pewnością wyjdziesz ze sporą ilością części.

Fortnite_Sideways_Weapons_3

Potwory pojawiają się też w anomalii Ubocza, czyli losowo wybranych miejscach na mapie, oznaczonych na fioletowo.

Aby dokonać ulepszenia, po prostu otwórz ekwipunek, a następnie menu craftingowe. Wybierz broń, którą chcesz ulepszyć i zaczekaj na zakończenie procesu. Upewnij się oczywiście, że jesteś w bezpiecznym miejscu.

Fortnite_Sideways_Weapons_1

Powodzenia w zbieraniu i ulepszaniu broni z Ubocza!

Zobacz: Fortnite - sezon 8: poradnik i najlepsze porady