Diablo 2 - Siedlisko Zła: Akara, reset umiejętności

Pierwsze zadanie w grze.

Siedlisko zła to pierwsze zadanie, które otrzymasz w Diablo 2: Resurrected. W jego ramach musisz odnaleźć tytułowe siedlisko i oczyścić je ze wszystkich znajdujących się wewnątrz potworów. Z tej strony dowiesz się gdzie je odblokować i jak wykonać.

Na tej stronie:

Siedlisko zła - jak odblokować zadanie

By odblokować to zadanie musisz porozmawiać z Akarą (1), kapłanką w Obozowisku Łotrzyc. Po krótkiej wymianie zdań misja ta pojawi się w twoim dzienniku.

024_diablo_2_zadanie_siedlisko_zla_akara

Odszukaj Siedlisko Zła, zabij wszystkie potwory

Opuść Obozowisko Łotrzyc za pomocą jedynego wyjścia (2) by wejść na Krwawe wrzosowisko. Zanim udasz się do celu misji, poświęć kilka minut na eliminację wrogów (3) - dzięki czemu awansujesz na drugi poziom, co z kolei pozwoli ci sprawniej walczyć.

025_diablo_2_zadanie_siedlisko_zla_akara

Biegaj przez Krwawe wrzosowisko i odkrywaj kolejne tereny, aż trafisz na wejście do Siedliska Zła (4). Widać je też na mini-mapie - oznaczone jest charakterystyczną ikonką (5).

026_diablo_2_zadanie_siedlisko_zla_akara

Po zejściu na dół musisz po prostu oczyścić tę grotę ze wszystkich potworów. Zwróć uwagę na szamanów upadłych (6) - zabij ich w pierwszej kolejności, gdyż mogą wskrzeszać upadłych, niepotrzebnie wydłużając starcie. Co więcej, ożywieni wrogowie nie dadzą ci żadnych punktów doświadczenia za ich eliminację.

027_diablo_2_zadanie_siedlisko_zla_akara

Podczas walki uważaj także na Gorejącego trupa (7) - jest to unikalny przeciwnik, który zadaje olbrzymie obrażenia, może cię też spowolnić. Zabicie go - jak każdego tego typu wroga - da ci 500% więcej punktów doświadczenia niż regularnego zombie.

Gdy liczba wrogów do zabicia spadnie do 5, na ekranie wyświetli się ikonka zadania. Możesz w każdej chwili sprawdzić tam ilu przeciwników pozostało. Wyeliminuj niedobitki, a następnie wykorzystaj miejski portal i wróć do Akary. Porozmawiaj z nią by oddać jej zadanie. W nagrodę otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności, a także możliwość jednorazowego (na poziom trudności) zresetowania atrybutów i umiejętności.

Spis treści: Diablo 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Diablo 2 - Cmentarz Sióstr: Krwawa Orlica