Psychonauts 2 - jak zmieniać moce PSI Powers

Przypisywanie zdolności do przycisków.

Niemal od początku przygody w Psychonauts 2 dysponujesz czterema mocami PSI (używasz ich po kolei w prologu, zyskując do nich naturalnie dostęp). To na przykład telekineza, która pozwala rzucać we wrogów przedmiotami albo lewitacja, która pozwala utrzymać się w powietrzu nieco dłużej.

Szybko odblokowujesz jednak kolejne moce. Można je jednak przypisać tylko do czterech przycisków. Można jednak je dowolnie wymieniać.

Przytrzymaj d-pad w górę na padzie lub Tab na PC, by otworzyć kołowe menu mocy. Wskaż kursorem lub wybierz analogiem wybraną moc (1). Następnie wciśnij przycisk, do którego chcesz ją przypisać. Na przykład prawy przycisk myszy (2).

moce

Dostępne do użycia przyciski to Q, E, R i prawy przycisk myszy na klawiaturze. Na padzie to LB/L1, RB/R1, LT/L2 i RT/R2. Tylko z tych możesz korzystać.

Zmienianie mocy jest ważne. Różni wrogowie inaczej reagują na niektóre zdolności. Wrogowie z pieczątkami - na przykład - są wrażliwi na telekinezę. Szlamowate, pełzające stworki z kolei źle reagują na ogień. Lewitację zawsze lepiej mieć wyposażoną, na wypadek nagłego spadania z wysokości.

Więcej porad:

Spis treści: Psychonauts 2 - poradnik i najlepsze porady