Fortnite - wyzwanie: Zbierz poradniki dla rodziców z Zielonej Wylęgarni lub Sklepowej Sadyby

Mapa i lokacje.

„Zbierz poradniki dla rodziców z Zielonej Wylęgarni lub Sklepowej Sadyby” to jedno z legendarnych wyzwań 7. tygodnia 7. sezonu Fortnite. Poniżej dowiesz się, jak je wykonać.

Zadanie kontynuuje wątek inwazji Obcych, a żeby je odblokować, musisz najpierw rozpalić ogniska przy różnych wylęgarniach.

Do zaliczenia celu potrzebujesz zaledwie dwóch poradników, przy czym poniżej znajdziesz więcej lokacji z książkami.

Na tej stronie:

Poradniki w Zielonej Wylęgarni

W Zielonej Wylęgarni są łącznie 4 poradniki, przy czym my znaleźliśmy lokalizacje dwóch:

fortnite_collect_parenting_books_holly_hatchery_1

Jeden z poradników znajduje się w domu położonym w północnej części lokacji, niedaleko szafki z książkami:

fortnite_collect_parenting_books_holly_hatchery_2
fortnite_collect_parenting_books_holly_hatchery_3

Drugi znajdziesz wewnątrz mieszkania w południowo-wschodnim rogu lokacji, obok szafki z książkami, na której stoi gnom:

fortnite_collect_parenting_books_holly_hatchery_4
fortnite_collect_parenting_books_holly_hatchery_5

Potrzebujesz tylko dwóch poradników, więc zadanie możesz zakończyć w tej lokacji.

Poradniki w Sklepowej Sadybie

W Sklepowej Sadybie również są 4 poradniki. Znaleźliśmy wszystkie, a ich lokacje nanieśliśmy na mapę:

fortnite_collect_parenting_books_retail_row_1

Pierwszy poradnik znajduje się w domu na północny zachód:

fortnite_collect_parenting_books_retail_row_2
fortnite_collect_parenting_books_retail_row_3

Drugi ukryto w ogrodzonej lokacji blisko centrum:

fortnite_collect_parenting_books_retail_row_4
fortnite_collect_parenting_books_retail_row_5

Trzeci znajdziesz w południowym budynku, na zachód od automatu:

fortnite_collect_parenting_books_retail_row_6
fortnite_collect_parenting_books_retail_row_7

Ostatni czeka w dużym sklepie we wschodniej części lokacji:

fortnite_collect_parenting_books_retail_row_8
fortnite_collect_parenting_books_retail_row_9

Jeżeli uda ci się wykonać zadanie, zakończysz całą linię wyzwań legendarnych z tego tygodnia.