Wiedźmin Pogromca Potworów - więcej Znaków: jak odblokować Aard i Quen

Gdzie jest Yrden i Aksji?

Początkowo w Witcher Monster Slayer masz dostęp tylko do ognistego Znaku Igni, ale możesz wykupić sobie jeszcze Znaki Aaard oraz Quen.

Znaki kupuje się na ekranie Umiejętności w zakładce Znaki, wydając na to punkty umiejętności, zdobywane za poziomy postaci oraz zabijanie nowych potworów. Poniżej szczegóły, cena i wymagania.

wiedzmin_pogromca_potworow_wiecej_znakow_1

Na tej stronie:

Znak Aard

Aard (1) znajduje się zaraz na trzecim poziomie umiejętności związanych ze Znakami:

wiedzmin_pogromca_potworow_wiecej_znakow_2

Najważniejsze informacje:

  • Cena: 5 punktów umiejętności
  • Wymagany poziom: 10.
  • Działanie: zadaje obrażenia kinetyczne i opóźnia kolejny atak przeciwnika o 1 s.

Znak Aard można ulepszyć, kupując Falę uderzeniową (2), która zwiększa obrażenia kinetyczne.

wiedzmin_pogromca_potworow_wiecej_znakow_3

Znak Quen

Quen (3) znajdziesz o jeden poziom niżej:

wiedzmin_pogromca_potworow_wiecej_znakow_4

Najważniejsze informacje:

  • Cena: 5 punktów umiejętności
  • Wymagany poziom: 15.
  • Działanie: pochłania 70 proc. obrażeń w trakcie trwania

Znak Quen ulepszysz, kupując Rozładowanie tarczy (4), które odbija część pochłoniętych obrażeń w kierunku przeciwnika.

wiedzmin_pogromca_potworow_wiecej_znakow_5

Jak rzucać dodatkowe Znaki

Zapewne wiesz już, jak rzucać Znak Igni. Gdy będziesz miał do dyspozycji więcej niż jeden Znak, procedura jest niemal identyczna.

Tym razem po wyborze przycisku rzucania Znaku u góry ekranu pojawi się nie jeden symbol, a dwa lub trzy. Sam musisz wybrać, który znak rzucisz, spoglądając na „ściągę” i wykonując odpowiedni ruch palcem po ekranie (poniżej obrazek poglądowy, z tylko jednym Znakiem).

wiedzmin_pogromca_potworow_wiecej_znakow_6

Gdzie reszta Znaków?

W powieściach Andrzeja Sapkowskiego i grach CD Projekt Red występuje więcej Znaków - chociażby Yrden i Aksji.

Twórcy Wiedźmin Pogromca Potworów zdecydowali się jednak na przeniesienie do gry wyłącznie Igni, Aard i Quen. To zaklęcia o najprostszym działaniu ofensywnym i defensywnym, więc nie powinno dziwić, że tylko one znalazły się w produkcji.

Jest wysoce wątpliwe, że z biegiem czasu otrzymamy więcej Znaków, choć teoretycznie mogłyby się pojawić w formie rozbudowania drzewka umiejętności.

Więcej porad:

Spis treści: Wiedźmin Pogromca Potworów - poradnik i najlepsze porady