Chivalry 2 - złoto: jak zdobywać, przedmioty kosmetyczne

Na co wydawać złoto, zakup wyposażenia.

Oprócz punktów doświadczenia, złoto jest zasobem, który zdobywasz podczas rozgrywek w Chivalry 2. Z niniejszej strony dowiesz się do czego ono służy i na co możesz je wydać.

Złoto zdobyć możesz podczas meczów z innymi graczami. To, ile uda ci się go pozyskać, zależy od długości rozgrywki i twoich wyników w jej trakcie. Finalną ilość zdobytego złota (1) sprawdzisz w podsumowaniu na końcu.

060_chivalry2_zloto_jak_zdobywac_przedmioty_kosmetyczne

W menu głównym z kolei sprawdzisz sumę złota (2), którą posiadasz na swoim koncie. Walutę te wykorzystasz do zakupu przedmiotów kosmetycznych. W tym celu kliknij na zakładkę zbrojownia (3), a następnie na dostosuj postać (4).

061_chivalry2_zloto_jak_zdobywac_przedmioty_kosmetyczne

Wybierz interesującą cię klasę postaci, potem kliknij na jedną z zakładek (5) u góry ekranu, a następnie wskaż przedmiot (6), który chcesz kupić. Jeśli udało ci się go odblokować poprzez rozwinięcie postaci do odpowiedniego poziomu, będziesz mógł odblokować przedmiot (7).

062_chivalry2_zloto_jak_zdobywac_przedmioty_kosmetyczne

Po zakupie możesz założyć element na postać - szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie dostosuj postać: jak zmienić wygląd.

Poprzednio: Chivalry 2 - punkty doświadczenia: jak zdobywać, rozwój postaci

Spis treści: Chivalry 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Chivalry 2 - dostosuj postać: jak zmienić wygląd