Fortnite - wyzwanie: Piłkarze na wyspie, Strzel gola piłką do nogi jako Neymar Jr

Futbolowe zadania.

Piłkarze to rodzaj NPC, których możesz aktualnie znaleźć na mapie Fortnite w 6 sezonie 2 rozdziału. Musisz ich znaleźć, aby zdobyć skin Neymara Juniora.

Częścią osobnego zadania jest też strzelanie goli piłką do nogi. Na tej stronie dowiesz się, jak wykonać te misje.

Na tej stronie:

Gdzie znaleźć piłkarzy na wyspie

W Fortnite możesz znaleźć trzech piłkarzy. Zaznaczyliśmy ich na mapie:

fortnite_soccer_character_score_goal

Poniżej szczegółowe lokacje. Piłkarzy znajdziesz w:

Przyjemnym Parku, w południowej części lokacji. To miejsce jest najłatwiejsze do znalezienia, bo jest to boisko z dwiema bramkami.

fortnite_soccer_character_locations_goal_1

Paskudnej Przystani, w południowo-wschodniej części lokacji. Tutaj jest tylko jedna bramka.

fortnite_soccer_character_locations_goal_3

Zielonych Żywopłotach, również w południowo-wschodniej części i również z jedną bramką.

fortnite_soccer_character_locations_goal_2

Ze względu na wyzwanie związane ze skinem Neymara, lokacje mogą być aktualnie dość zatłoczone. Za kilka dni powinno być jednak lepiej.

fortnite_soccer_character_locations_2

Pamiętaj też, że możesz wziąć kilka zadań od każdego piłkarza w trakcie jednego meczu.

Gdzie strzelić gola piłką

Kiedy porozmawiasz z piłkarzem, zakończysz pierwsze zadanie, dzięki czemu odblokujesz piłkę nożną.

fortnite_soccer_character_locations_1
Foul!

Możesz wybrać piłkę w kole emotek, by wykopać ją w przód.

To właśnie musisz zrobić, by wykonać niektóre zadania związane z futbolem, a także zakończyć zadanie związane z Neymarem. Powróć do wymienionych wyżej lokacji ze skinem Neymara i użyj emotki naprzeciwko bramek, by zaliczyć misję.

fortnite_soccer_character_locations_goal_4

Wystarczy wskazać bramkę celownikiem i wybrać animację.

fortnite_soccer_character_locations_goal_5

Jeżeli nie masz skina Neymara, zadanie nie będzie zaliczone.

Następnie: Fortnite - wyzwanie: Podpal budowle

Spis treści: Fortnite - sezon 6: poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Fortnite - wyzwanie: Przeleć 20 metrów z kurczakiem