Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 - hotfix 1.22 naprawia problem z zablokowanym osiągnięciem

Oraz inne ulepszenia.

CD Projekt Red opublikowało hotfix o numerze 1.22 do Cyberpunk 2077. Twórcy przekonują, że między innymi „naprawia najczęściej zgłaszane błędy od poprzedniej aktualizacji”.

Deweloperzy wyeliminowali błąd, który uniemożliwiał zdobycie osiągnięcia o nazwie Bywalec, co wymaga odkrycia wszystkich terminali szybkich podróży. W wyniku usterki stanowisko przy Metro: Memorial Park nie zaliczało się na poczet achievementa.

To jednak nie wszystko, ponieważ udoskonalono stabilność oraz wydajność produkcji poprzez ulepszenie zarządzania pamięcią. Autorzy przekonują, że zaimplementowane zmiany powinny zmniejszyć liczbę występujących awarii.

Zobacz na YouTube

Cyberpunk 2077 - lista zmian i poprawek wprowadzonych przez hotfix 1.22

Zadania i otwarty świat:

  • Terminal przy Metro: Memorial Park powinien teraz prawidłowo zaliczać się na poczet osiągnięcia Bywalec.
  • Naprawiono błędy w wyglądzie Johnny'ego występujące po kupieniu nomadzkiego samochodu od Lany.
  • Naprawiono błąd w Kontrakcie: Dopóki śmierć nas nie rozłączy, który uniemożliwiał użycie windy.
  • Naprawiono błąd w zadaniu Delamain: Readmisja, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w garażu, jeśli zamiast podążania za dronem wbiegł do pomieszczenia kontroli.
  • Dodano poprawkę wsteczną dla błędu naprawionego w aktualizacji 1.21, który sprawiał, że Takemura mógł utknąć w dokach Japantown w zadaniu Stary znajomy. U graczy, którzy doświadczyli tego błędu przed aktualizacją 1.21 i kontynuowali grę do aktualizacji 1.22, Takemura przeteleportuje się teraz do przybytku Wakako.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi otworzenie telefonu w mieszkaniu na początku zadania Nowy świt gaśnie.
  • Naprawiono problem, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wejściu w interakcję z panelem konserwacyjnym w zadaniu Kto sieje wiatr.

Efekty wizualne:

  • Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.

Interfejs:

  • Naprawiono błąd sprawiający, że napisy w języku arabskim były nieprawidłowo wyrównane.

Stabilność i wydajność:

  • Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii), a także inne optymalizacje.
  • Poprawiono wydajność karty graficznej przy renderowaniu modeli i tkanin.

Konsole:

  • Optymalizacja i usprawnienia obsługi jednostek GPU oraz ESRAM na konsoli Xbox One.
  • Poprawki w zarządzaniu pamięcią na PlayStation 5.

Stadia:

  • Gra nie będzie się już blokowała w menu przypisania klawiszy kiedy klawiatura nie jest dostępna.

Read this next