Dying Light 2 w ponad 60 FPS na PS5 i Xbox Series X

Kilka trybów grafiki do wyboru.

  • Gra zaoferuje różne tryby renderowania na konsolach nowej generacji
  • Opcje skupią się na jakości, płynności lub rozdzielczości
  • Twórcy nie zapominają o PS4 i Xbox One

Dying Light 2 otrzyma kilka trybów wyświetlania grafiki na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeden skoncentruje się na jakości oprawy, drugi na płynności działania. Nie zabraknie też opcji grania w wysokiej rozdzielczości.

Szczegóły w rozmowie z serwisem Wccftech ujawnił Tomasz Szałkowski, jeden z deweloperów odpowiedzialnych za renderowanie polskiej gry akcji.

1
Tak wygląda edytor silnika Dying Light 2. Fot.: Wccftech.

- Planujemy umożliwić wybór: Jakość (włącznie z ray tracingiem), Wydajność (60 i więcej klatek na sekundę) oraz 4K. Ciężko pracujemy nad płynnością działania, więc nie mogę teraz podać detali. Staramy się wycisnąć z nowej generacji tyle, ile się da - wyjaśnił twórca.

Twórcy nie rezygnują jednocześnie z optymalizacji na starszym sprzęcie. Szałkowski zapewnia, że testowanie na poprzedniej generacji rozpoczęto wcześnie, między innymi w celu poradzenia sobie z ewentualnymi problemami związanymi z nowym silnikiem graficznym.

- „Główne” konsole od dawna były naszym priorytetem. Staramy się upewnić, że jakość na PS4 i Xbox One jest jak najwyższa. Zaczęliśmy testowanie na starszej generacji konsol dużo wcześniej niż przy innych projektach, w związku ze skalą zmian wprowadzonych przez nowy silnik i ambitnymi planami na stworzenie gry jeszcze większej i bardziej złożonej niż DL1 - dodał.

Dying Light 2 nie ma jeszcze konkretnej daty premiery, ale tytuł ukaże się jeszcze w tym roku, także na PC.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami