Rust - jak szybko zdobyć broń palną

Karabiny i strzelby.

Broń w Rust zdobywamy dość szybko. W zasadzie już kamień, z którym rozpoczynamy przygodę, służy na początku za broń w razie potrzeby. Potem nie trzeba długo czekać, aż stworzymy włócznię, czy nawet łuk. Co jednak z bronią palną?

Do wytworzenia broni palnej potrzebujemy dosyć długiego rozwoju i rozbudowy bazy. Można też ją znaleźć w różnych pojemnikach i kontenerach przy skupiskach budynków czy ruinach, jednak wszystko zależy tu od szczęścia.

Jest jednak jeden gwarantowany sposób na broń palną. Można ją po prostu kupić. Otwórz mapę (klawisz G) i znajdź obóz bandytów (1). Najeżdżając kursorem na ikony handlarzy zobaczysz ich asortyment.

bron1

Udając się na miejsce i rozmawiając z handlarzem (2) rozpoczniesz wymianę towarów. Broń możesz kupić za scrap, a więc za złom, który znajdujesz na przykład w skrzyniach przy drogach.

bron4

Drugie miejsce z gwarantowaną bronią to Placówka (3). Należy do zmilitaryzowanej frakcji, która rozstawiła w tym miejscu automaty z towarami.

bron2

Podejdź do odpowiedniego rzędu automatów i po prostu użyj jednego z nich (4), by przejrzeć ofertę dostępnych towarów.

bron3

Oczywiście potrzebujesz trochę złomu, by kupić dobry rewolwer i trochę amunicji, jednak nawet kilkanaście pocisków pomoże ci ujść z życiem w niebezpiecznych sytuacjach.

Ważne: nie miej wyciągniętej broni, gdy wchodzisz do opisanych tu lokacji, bo zostaniesz zaatakowany przez strażników.

Spis treści: Rust - poradnik i najlepsze porady