Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Połowa nabywców Ghost of Tsushima ukończyła grę. Świetny wynik exclusiva Sony

Większy niż w innych grach z otwartym światem.

  • Ghost of Tsushima ukończyło 50,2 proc. nabywców
  • To jeden z najlepszych wyników dla gry z otwartym światem na PS
  • Wyższy odsetek ma tylko Spider-Man

Wśród gier z otwartym światem na konsolach PlayStation, Ghost of Tsushima ma jeden z najwyższych odsetków osób, które ukończyły produkcję. Napisy końcowe zobaczyła połowa nabywców tytułu, co jest wyjątkowo dobrym wynikiem.

Informacje pochodzą z danych o trofeach, które prezentuje serwis Ungeek. Pucharek o nazwie Mono No Aware, zwieńczający linię fabularną, uzyskało 50,2 proc. osób. Wyższym wynikiem wśród gier z otwartym światem może się pochwalić tylko Spider-Man, którego ukończyło aż 50,8 proc. nabywców. Warto jednak podkreślić, że przygody Człowieka-Pająka są znacznie krótsze niż podróż Jina Sakaia.

Kolejnym pozycjom na liście dość daleko do pierwszych dwóch tytułów - odsetek oscyluje w okolicach 20-30 proc. Trzecie miejsce należy do Assassin's Creed Origins, które osiągnęło wynik 38,2 proc.

Naprawdę polecamy dotrzeć do końca Ghost of Tsushima

Oto pełna lista, składająca się z dwunastu gier:

  1. Spider-Man - 50,8 proc.
  2. Ghost of Tsushima - 50,2 proc.
  3. Assassin's Creed Origins - 38,2 proc.
  4. Far Cry 5 - 36,7 proc.
  5. Days Gone - 34,7 proc.
  6. Horizon Zero Dawn - 34,1 proc.
  7. Assassin's Creed Odyssey - 30 proc.
  8. Wiedźmin 3 - 29,8 proc.
  9. Death Stranding - 28,6 proc.
  10. Red Dead Redemption 2 - 28,2 proc.
  11. Watch Dogs 2 - 24,9 proc.
  12. Assassin's Creed Valhalla - 19,8 proc.

O ile niską pozycję Assassin's Creed Valhalla nietrudno usprawiedliwić - gra zadebiutowała stosunkowo niedawno, więc z czasem wynik z pewnością będzie wyższy - o tyle ciekawy jest niski odsetek osób, które ukończyły Red Dead Redemption 2.

Niespełna 30 proc. przy Wiedźminie 3 udowadnia zaś, dlaczego CD Projekt Red zdecydował się na skrócenie Cyberpunk 2077. Polski zespół usprawiedliwiał decyzję właśnie dużą liczbą osób, które nie ukończyły Dzikiego Gonu.

Read this next