Techland zostanie przejęty przez Microsoft? Studio dementuje

Po raz kolejny.

  • Kolejne niepotwierdzone informacje sugerują, że Microsoft wykupi Techland
  • Polska firma dementuje doniesienia, podkreślając, że pozostaje niezależna

Pojawiły się kolejne niepotwierdzone informacje, z których wynika, że Microsoft zamierza kupić Techland. Polska firma dementuje jednak doniesienia.

Spekulacje rozpoczął youtuber Jeremy Penter, który znany jest jako ACG. Na antenie niedawnego odcinka podcastu Defining Duke stwierdził, że koncern z Redmond przygotowuje się do przejęcia kolejnej - po ZeniMax, czyli właścicielu Bethedy - firmy.

Nie ujawniono dodatkowych szczegółów, ale do doniesień odniósł się Nick Baker, który posługuje się pseudonimem Shpeshal Ed i także zajmuje się pozyskiwaniem informacji z branży. Przekonuje, że celem Microsoftu jest właśnie Techland.

„Studio i gra, o której wspominał ACG… pogrzebałem trochę i popytałem. Jestem niemalże pewien, że mówił o Techlandzie i Dying Light 2” - stwierdził na Twitterze. O wiadomości napisało część mediów, zwracając uwagę, że niektóre informacje internauty okazywały się prawdziwe, w tym o powrocie serii Perfect Dark i fuzji Gearbox Software z Embracer Group.

W mediach społecznościowych wspomniane doniesienia zdementował jednak już pracownik polskiej spółki o pseudonimie Uncy, który odpowiada za kontakt ze społecznością fanów.

„Podobna plotka krążyła w internecie rok temu, a sytuacja się nie zmieniła: Techland pozostaje niezależnym studiem i nie został przejęty przez innego wydawcę” - przekonuje na Twitterze. We wpisie nawiązuje do faktu, że informacje o wykupieniu przez Microsoft pojawiają się regularnie.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami