Baldur's Gate 3 - Podejrzany śpiew

Poboczna misja rozdziału 1, walka z Harpiami, uratowanie Myrkona.

Podejrzany śpiew to jedno z pobocznych zadań rozdziału 1 w Baldur's Gate 3. W trakcie jego wykonywania zbadasz źródło tajemniczego śpiewu i stoczysz walkę z grupą Harpii, by finalnie uratować chłopca o imieniu Myrkon.

Zadanie to rozpocznie się automatycznie, gdy dotrzesz na klify (1), na północny-wschód od Gaju Druidów. Twoim pierwszym celem będzie sprawdzenie, skąd dochodzi tajemniczy głos.

163

U podnóża klifów stał będzie chłopiec, Myrkon (2). Jeśli rozpoczniesz z nim rozmowę, pojawi się grupa Harpii, która natychmiast cię zaatakuje. Przeciwnicy będą mieć solidną pozycję do atakowania twojej drużyny, dlatego poczekaj z rozmową i rozmieść swoje postacie.

164

Umieść 2-3 z nich na wzgórzu (3). Dzięki temu zyskają one przewagę wysokości nad Harpiami. Odłącz pozostałą postać od drużyny, by móc poruszać tylko jedną postacią . Podejdź teraz samotną postacią do chłopca i rozpocznij walkę poprzez rozmowę z nim.

165

Samo starcie z harpiami nie należy do trudnych, pod warunkiem, że odpowiednio rozmieścisz swoje postacie. Uważaj jednak na ich śpiew. Powoduje on zauroczenie, podczas którego nie będziesz miał kontroli nad postacią. Jeśli któraś z postaci będzie śpiewać (4), uderz ją dowolnym atakiem, by to przerwać.

166

Gdy wybijesz wszystkie harpie, rozpocznie się rozmowa z chłopcem. Uwolniony od kontroli stworów podziękuje ci, a zadanie dobiegnie końca.

Następnie: Baldur's Gate 3 - Łut szczęścia

Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Baldur's Gate 3 - Sądzone dziecko

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami