Mafia 1 - Święty i grzesznik: hotel, dachy, kościół

Rozdział 8, w którym odwiedzamy dwa miejsca.

Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu poprzedniego rozdziału o nazwie Lepiej się przyzwyczajaj. Tym razem Tommy będzie musiał udać się do domu publicznego i pozbyć się jego właściciela, który zaczął współpracę z konkurencyjną rodziną mafijną.

Zacznij od skierowania się do Vincenzo, od którego weź ładunki wybuchowe. Warto od razu uzupełnić zapas amunicji, a ze zbrojowni wziąć strzelbę. Następnie skieruj się do auta na dziedzińcu i poczekaj na Sama.

058

Znajomy poprosi, abyś nie zabijał dziewczyny o imieniu Michelle, której masz się pozbyć w trakcie zadania. Po rozmowie odwieź Sama pod kościół, a samemu pojedź do hotelu. Po wejściu do środka porozmawiaj z recepcjonistą (1) na temat zarządcy, po czym zakradnij się do przejścia dla personelu (2) z lewej.

059

Poczekaj, aż recepcjonista pójdzie zadzwonić, po czym podejdź do kontuaru, na którym znajdziesz notatkę (3). Dowiesz się z niej, że Michelle przebywa w pokoju nr 208. Jeśli chcesz możesz podsłuchać rozmowę recepcjonisty i po cichu go wyeliminować.

060

Wróć do głównego hollu i wejdź po schodach na drugie piętro. Po drodze możesz przeszukiwać niektóre pokoje, chociaż jest to opcjonalne. Na jednym ze stolików w holu znajdziesz również wizytówkę potwierdzającą, że Michelle przebywa w pokoju 208. Skieruj się do niego (4) i wejdź do środka.

Zabicie zarządcy i podłożenie bomby

Rozpocznie się scenka, w której Tommy nastraszy dziewczynę i każe jej opuścić miasto, przy okazji przekazując jej pieniądze od Sama.

061

Po załatwieniu sprawy wróć na parter i skieruj się do baru na lewo od głównego wejścia. Przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie przebywa poszukiwany zarządca (5). Ukryj się za pobliskim barem i zastrzel go, po czym rozpraw się z pozostałymi przeciwnikami w pomieszczeniu.

062

Wróć do głównego hollu i zacznij kierować się po schodach na trzecie piętro. Po drodze ukrywaj się za osłonami i eliminuj napotkanych wrogów (6). Zwracaj też uwagę na minimapę, gdzie zaznaczane są punkty z apteczkami oraz z amunicją.

063

Po dotarciu na szczyt będziesz musiał przejść przez korytarz oraz pomieszczenie z roślinami - znajdują się w nim wybuchowe beczki, w które warto strzelić podczas wymiany ognia. Kontynuuj, aż dotrzesz do biura, skąd weź pieniądze (7), dokumenty (8), a na koniec podłóż bombę (9).

Ucieczka przez dachy i strzelanina w kościele

Rozpocznie się scenka przerywnikowa, w której pod hotel podjadą policyjne patrole. Finalnie Tommy wyląduje na dachu sąsiedniego budynku.

064

Wbiegnij na schody z prawej i zacznij kierować się w górę. Po drodze możesz ukryć się za barierką i pozbyć się policjantów ostrzeliwujących bohatera z budynku. Na szczycie skorzystaj z drabiny, aby wspiąć się jeszcze wyżej. Rusz przed siebie, przejdź przez pomieszczenie i pozbądź się policjantów (10) w tej części dachu.

065

Kontynuuj ucieczkę po kolejnych fragmentach dachu, aż dotrzesz do drabiny (11). Skorzystaj z niej, żeby przedostać się do kościoła. Wejdź do środka i zacznij po schodach zbiegać na dół.

066

Po scence dojdzie do strzelaniny. Ukryj się za osłoną i rozpraw się z pobliskimi przeciwnikami. Następnie dobrze jest wyeliminować strzelca z karabinem maszynowym (12), który stoi na podwyższeniu po drugiej stronie kościoła. Dzięki temu przemieszczanie się stanie się bezpieczniejsze.

067

Wbiegnij na schody z lewej, które prowadzą na podwyższenie. Eliminuj kolejnych rywali i biegnij za uciekającym Johnnym (13). Co chwila trzeba będzie rozprawiać się z następnymi przeciwnikami.

068

Kontynuuj pościg, aż zbiegniesz za Johnnym (14) na dół, gdzie w końcu go dopadniesz.

Ucieczka z kościoła

Po strzelaninie rozpocznie się scena z księdzem i Samym. Po jej zakończeniu trzeba będzie uciec przed policją.

069

Skieruj się do głównego wyjścia z kościoła i poczekaj na Sama. Jeśli nie chcesz utrudniać sobie zadania, to nie zabijaj żadnego policjanta - jeśli to uczynisz pościg będzie prowadzony na większą skalę. Po zajęciu pozycji wbiegnij z Samem do karawanu (15) stojącego na ulicy.

070

Rusz przed siebie i jedź, jak najszybciej, manewrując między innymi autami i przeszkodami tak, żeby zgubić pościg. Korzystając z minimapy staraj się namierzać miejsca oznaczone białymi ikonami. Są to roboty drogowe (16), przez które umiejętnie przeskakuj. W ten sposób szybko możesz pozbyć się ogona.

071

Jeśli funkcjonariusze zniszczą karawan, to pamiętaj, że możesz z niego wysiąść (najlepiej zrobić, gdy wokół jeszcze nie zjechała się policja), kontynuować ucieczkę na piechotę (17) i szybko znaleźć inny wóz (pamiętaj, aby poczekać na Sama). Po zgubieniu przeciwników udaj się do baru Salieriego, gdzie zadanie się zakończy.

Następnie: Mafia 1 - Święty i grzesznik: hotel, dachy, kościół

Spis treści: Mafia 1 Edycja Ostateczna - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Mafia 1 - Lepiej się przyzwyczajaj: Billy, strzelanina

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami