Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mafia 4 zaoferuje skradanie, a być może nawet multiplayer

Ujawniają ogłoszenia o pracę.

Nowe ogłoszenia o prace w studiu Hangar 13 ujawniają kilka detali na temat nowej odsłony serii Mafia. Potrzebni są bowiem specjaliści od skradania, a także osoba z doświadczeniem w grach-usługach, co brzmi już groźniej.

Fakt rozpoczęcia prac nad Mafią 4 (to nadal tylko umowna nazwa) ujawniono w sierpniu ubiegłego roku, z okazji 20-lecia zasłużonego cyklu, w wywiadzie opublikowanym na oficjalnej stronie. „Miło mi poinformować, że rozpoczęliśmy prace nad zupełnie nowym projektem z serii Mafia! - napisano wtedy.

„Na premierę trzeba będzie poczekać kilka lat” - dodano. Teraz czas więc zacząć poszukiwać nowych pracowników. Większe konkrety oferuje anons dla projektanta sztucznej inteligencji, gdzie otwarcie mowa o angażu na potrzeby nowej odsłony słynnej serii. Wśród obowiązków znajduje się „dostarczanie angażującej rozgrywki ze skradaniem i walką”.

Do tego „projektowanie nowych archetypów, które pasują do wizji gry z cyklu Mafia. Od kreatywnych i technicznych prototypów, do zachowania w walce i umiejętności” - czytamy dalej.

Jest też ogłoszenie dla starszego projektanta systemów w studiu w brytyjskim Brighton. Tutaj wśród wymogów dla kandydatów znajduje się niepokojąca wzmianka o „preferowanym doświadczeniu w tytułach AAA, grach multiplayer i/lub grach/usługach”. Warto mieć zapewne na uwadze, że takie zdanie nie musi od razu oznaczać, że Mafia 4 będzie przypominać Destiny.

Nieoficjalnie o nowej Mafii mówi się już od dawna. Akcję prequelu umieszczono rzekomo na przełomie XIX i XX wieku na Sycylii, gdzie poznamy przeszłość rodziny Salierich. Główny bohater ma być „dobrze znany” miłośnikom pierwszej części, co sugeruje Ennio Salieriego.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Mafia: Definitive Edition

PS4, Xbox One, PC

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze