Ghost of Tsushima tylko w 30 FPS - również na PS4 Pro

Nie będzie trybu wydajnościowego.

Twórcy Ghost of Tsushima ujawnili, że gra zadziała tylko w 30 klatkach na sekundę także na PS4 Pro, czyli mocniejszym modelu konsoli Sony.

W rozmowie z naszymi kolegami z portugalskiego Eurogamera dyrektor artystyczny projektu - Jason Connell - ujawnił, że gra nie zaoferuje znanego z innych produkcji trybu wydajnościowego, który umożliwiłby zabawę w 60 FPS.

Deweloper wyjaśnił, że studio Sucker Punch zawsze celowało w 30 FPS i podobnie jest w przypadku Ghost of Tsushima. Jednocześnie zapewnił, że na PS4 Pro tytuł pozwoli na rozgrywkę w dynamicznie skalowanym 4K.

ghost_of_tsushima_interfejs
Ghost of Tsushima stawia na minimalistyczny interfejs

Gra ukaże się 17 lipca, wyłącznie na PlayStation 4. Akcję osadzono w XIII-wiecznej Japonii, a gracze wcielą się w samuraja, broniącego wyspy Cuszima przed okupantami z Mongolii. Pojawi się możliwość eliminowania wrogów po cichu i w otwartej walce.

Źródło: Eurogamer.pt

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami