Animal Crossing - drabina, jak wejść wyżej i wspinać się w New Horizons

Ladder, szybkie odblokowanie.

Drabina to jedno z najważniejszych narzędzi w Animal Crossing New Horizons, bo pozwala dostać się do wyżej położonych miejsc. W tym poradniku podpowiemy ci, jak odblokować przedmiot.

Na szczęście nie da się go pominąć, bo wykonując kolejne zadania w końcu otrzymasz to narzędzie.

Na tej stronie:

Jak zdobyć drabinę w Animal Crossing New Horizons

Aby zdobyć drabinę, musisz odblokować sklep Nook's Cranny i zacząć umieszczać na wyspie domy dla mieszkańców (Villagers).

Nook's Cranny to sklep, w którym przesiadują Timmy i Tommy. Aby go wybudować, potrzebujesz 30 sztuk każdego rodzaju drewna (wood) oraz 30 iron nugget.

animal_crossing_ladder_climb_cliff_ledges_1

Kiedy wybierzesz już lokalizację sklepu, zostanie on wybudowany następnego dnia. W tym samym czasie podczas porannego briefingu Tom Nook otrzyma telefon i dowie się, że na wyspę zmierza więcej mieszkańców.

Jeżeli w twojej grze Tom Nook nie odbierze telefonu, poczekaj na pełne wybudowanie Muzeum na wyspie.

animal_crossing_ladder_climb_cliff_ledges_2

Po tym telefonie, odwiedź Nooka w Resident Services, porozmawiaj z nim i wybierz opcję „What should I do?”.

Nook powie ci, że twoim zadaniem jest teraz wybudowanie mostu i postawienie trzech domków. Kiedy postawisz już most i drugi z trzech mieszkań, Nook zadzwoni do ciebie, abyś przyszedł do niego po recepturę na drabinę (ladder), więc udaj się do jego namiotu.

animal_crossing_ladder_climb_cliff_ledges_11
animal_crossing_ladder_climb_cliff_ledges_15
animal_crossing_ladder_climb_cliff_ledges_7

Aby stworzyć drabinę, potrzebujesz:

  • 4x Wood (drewno)
  • 4x Hardwood (twarde drewno)
  • 4x Softwood (miękkie drewno)

Gdy wytworzysz drabinę, znajdziesz ją w swoim ekwipunku.

animal_crossing_ladder_climb_cliff_ledges_16

Ważna informacja: nie musisz wytwarzać więcej niż jednej drabiny. To jedno z tych narzędzi, które nie psuje się nawet po wielokrotnym użytku.

Jak wspinać się w Animal Crossing New Horizons

Kiedy wytworzysz już drabinę, możesz wchodzić na klify, które znajdują się w północnej części twojej wyspy.

Aby użyć drabiny, po prostu ją złap (wybierając ją z ekwipunku lub kołowego menu), stań przed klifem i naciśnij A.

Drabiny używasz tak samo, kiedy chcesz zejść niżej - niestety nie ma możliwości zeskoczenia.

Następnie: Animal Crossing - jak przejść przez rzekę, most Bridge i Vaulting Pole

Spis treści: Animal Crossing New Horizons - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Animal Crossing - Turnips i Market Daisy Mae: jak sprzedawać rzepę w New Horizons