Resident Evil 3 - zakończenie: finałowa walka z Nemesisem w NEST 2 (2)

Druga finałowa walka z Nemesisem.

Przed tobą ostateczne starcie z Nemsesisem. W końcu! Gdy go pokonasz, ukończysz Resident Evil 3.

Przed chwilą pokonałeś Nemesisa na arenie, nad którą górowały silosy. Po wszystkim Carlos zalał przeciwnika substancją, która miała go rozpuścić. Jak się okazało, efekt był odwrotny. To bowiem wzmocniło bossa, który przerodził się w ogromną bestię.

Poniżej przedstawiamy wskazówki i porady, które pomogą ci rozprawić się ze stworem:

152
  • Staniesz naprzeciwko bossa. Obróć się i podejdź do urządzenia (1) i wyciągnij wielką broń. Wyceluj w przeciwnika i strzel do niego.
153
  • Jeden strzał go nie zniszczy, więc musisz oddać drugi. I tu zaczyna się problem, bo trzy akumulatory (2) wysunęły się i nie można ponownie skorzystać z broni. Musisz je wepchnąć do środka. Niestety, gdy tylko podejdziesz do jednego z nich, bestia cię zaatakuje i nie pozwoli ci ich ponownie podłączyć. Musisz najpierw osłabić Nemesisa.
154
  • Aby na chwilę unieruchomić bossa, musisz zniszczyć z broni palnej wszystkie pęcherze (3) na jego ciele. Pomiędzy strzałami wykonuj uniki, aby ominąć ataki wroga.
  • Gdy zniszczysz ostatni pęcherz, przeciwnik na chwilę zaprzestanie ataków. To twoja szansa. Podejdź do jednego z trzech akumulatorów (2) i wepchnij je z powrotem. Jeśli się pospieszysz, jesteś w stanie podłączyć dwie baterie, więc zrób to jak najszybciej.
  • Prawdopodobnie po tym jak wepchniesz do środka drugi akumulator boss ocknie się i znowu cię zaatakuje. Jego pęcherze odrosną. Musisz ponownie je rozwalić, by unieruchomić Nemesisa. Jeśli się uda, podejdź do akumulatora i podłącz go.
  • Jeżeli podłączyłeś wszystkie trzy akumulatory, podejdź do urządzenia (1) i ponownie wyciągnij broń - zniszcz ostatecznie bossa i zakończ walkę.

Gdy ostatecznie pozbędziesz się z Nemesisa, opuść lokację, wchodząc po drabinie na górę, a następnie przejdź korytarzem do windy. Dotrzesz na dach budynku. Obejrzyj film wieńczący historię.

Gratulacje! Ukończyłeś Resident Evil 3!

Spis treści: Resident Evil 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Resident Evil 3 - zakończenie: finałowa walka z Nemesisem w NEST 2 (1)

PS Plus: sierpień 2020 - pełna oferta

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered i nie tylko.

RekomendacjaThe Last of Us 2 - Recenzja

Świat się zmienia, ludzie nigdy.

Resident Evil 8 zbyt wymagający dla PS4 i Xbox One?

Capcom nie chce ograniczać eksploracji.