Star Wars Jedi: Upadły Zakon - modyfikacje miecza, kolory ostrza

Jak zmieniać wygląd broni głównego bohatera.

W trakcie rozgrywki w Star Wars: Fallen Order szybko zorientujesz się, że jedyną dostępną bronią, poza mocami, jest miecz świetlny. Wraz z postępami w grze będziesz mógł rozwijać go zarówno pod kątem bojowym, jak i estetycznym.

Jeśli chodzi o możliwość bojowe, to chodzi o dwa elementy, a mianowicie podwójny miecz, do którego dostęp odblokujesz na Kashyyyku (inna możliwość, to wcześniejsze odwiedzenie Dathomiry) oraz rozłączny miecz, który odblokowuje się podczas odwiedzin planety Ilum.

miecz1

Oprócz tego na Modliszce oraz w różnych miejscach na planetach natkniesz się na stoły warsztatowe. Jeśli z nich skorzystasz otrzymasz możliwość wizualnego modyfikowania miecza (1). Wśród dostępnych opcji (2) są: kolor ostrza, emiter, aktywator, rękojeść oraz materiał.

Z początku spora część estetycznych dodatków jest zablokowana (3). Aby je odblokować należy wyszukiwać skrzynie z sekretami, które znajdziesz na odwiedzanych planetach.

miecz3

Jeśli chodzi o kolor ostrza miecza, to początkowo wybór jest mocno ograniczony. Dostęp do nowych kolorów (4) otrzymasz w dalszej części kampanii fabularnej, a konkretnie podczas pobytu na zimowej planecie Ilum.

Jest to fragment, którego nie można przegapić. Po odblokowaniu tej opcji będziesz mógł zmieniać kolory ostrza w odwiedzanych stołach warsztatowych.

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - otwieranie skrzyń i przejść, hakowanie