Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Bogano

Tajne miejsca, skrzynie i esencje mocy oraz zdrowia.

Bogano jest pierwszą planetą odwiedzaną przez bohatera w ramach kampanii fabularnej. Znajdziesz na niej kilkanaście skrzyń oraz sekretów.

Należy jednak pamiętać, że dostęp do sporej części z nich uzyskasz dopiero po odblokowaniu odpowiednich mocy i zdolności, które stają się dostępne wraz z postępami w kampanii. Aby dotrzeć do wszystkich znajdziek należy zatem wrócić na Bogano po ich odblokowaniu.

Poniżej prezentujemy sekrety i skrzynie, które można odnaleźć na Bogano. Z lewej strony znajduje się nazwa sekretu, natomiast z prawej lokacja, gdzie się znajduje.

Towarzysz Bagniak - Lądowisko

q001

Pierwszy z sekretów znajdziesz w jaskini pod lądowiskiem, gdzie stacjonuje Modliszka.

q002

Zlokalizuj wejście (1) do podziemi i udaj się tam.

q003

Następnie użyj mocy pchnięcia na przejściu z lewej. W ten sposób odblokujesz dojście do futrzaka nazywanego Bagniakiem (2). Po jego odkryciu zwierzak trafi na Modliszkę.

Skrzynia ze stymem - Lądowisko

q004

Skrzynia znajduje się na prawo od Bagniaka. Aby ją odblokować użyj pchnięcia na kuli (1) i steruj nią tak, aby po białym, kamiennym łuku (2) dotarła do pojemnika (3).

q005

Kiedy to nastąpi otworzy się przejście, dzięki czemu będziesz mógł wejść do pomieszczenia ze złotą skrzynią (4).

Skrzynia - Popękana Równina

q006

Aby dotrzeć do tej skrzyni udaj się na Popękaną Równinę.

q007

Wejdź po pnączach na lewo od pierwszego punktu medytacyjnego, a potem kieruj się w prawo. Przeskocz przez przepaść, a skrzynię znajdziesz przy krawędzi z lewej (1).

Skrzynia - Leje Bogdo

q008

Kolejną skrzynię znajdziesz na prawo od poprzedniej. Przeskocz przez przepaść i biegnij przed siebie.

q009

W ten sposób dotrzesz do małej półki skalnej, na której znajdziesz skrzynię (1).

Esencja zdrowia - Leje Bogdo

q010

W lokacji Leje Bogdo znajdują się charakterystyczne, okrągłe otwory w ziemi.

q011

Zlokalizuj jeden z nich (1) i zeskocz na dół.

q012

Rozpraw się z wielką ropuchą Oggdo Bogdo (2) - jeśli przeciwnik okaże się za mocny, to możesz wrócić do walki później. Możesz też skoczyć na niego z góry i zaatakować mieczem, co ułatwi starcie.

q013

Esencję zdrowia (3) znajdziesz we wnęce przy ciele Bagniaka.

Skrzynia - Leje Bogdo

q014

skrzynię (1) znajdziesz w tej samej lokacji, co opisaną powyżej esencję życia. Znajduje się na prawo od niej.

Skrzynia - Leje Bogdo

q015

Kolejną skrzynię znajdziesz w lokacji z wiatrakami. Skrzynia znajduje się na platformie z wiatrakiem. Możesz się do niej dostać na dwa sposoby.

q016

Pierwszy to zatrzymanie wiatraków wewnątrz lokacji, wejście do środka po belce i wejście na platformę z lewej. Druga możliwość, to obejście lokacji, wskoczenie na linę (1), oddanie skoku, zatrzymanie wiatraka (2) mocą spowolnienia i wskoczenie na platformę ze skrzynią (3).

Esencja mocy - Leje Bogdo

q017

Esencję mocy znajdziesz w tym samym pomieszczeniu, co opisaną powyżej skrzynię. Jest na stole (1) we wnęce. Aby się do niej dostać zatrzymaj wiatrak na dole.

Skrzynia - Wielka Przepaść

q018

Kolejną skrzynię możesz odnaleźć w trakcie drogi prowadzącej do Sanktuarium.

q019

Na lewo od głównej ścieżki jest półka skalna z dwoma posągami Mędrców Zaffo (1). Pod nią znajdziesz następną półkę z wnęką, gdzie znajduje się skrzynia (2). Możesz zeskoczyć tam na dół albo dostać się z innego kierunku, korzystając z liny.

Skrzynie - Wielka Przepaść

q020

W kolejnym miejscu znajdziesz dwie, stojące obok siebie skrzynie.

q021

Aby się do nich dostać skorzystaj wjedź na płaskowyż linką, znajdującą się na półce z posągami mędrców. Następnie udaj się w prawo, gdzie znajdziesz jedną (1) i drugą (2) skrzynię.

Skrzynia - Wielka Przepaść

q022

W lokacji Wielka Przepaść zlokalizuj postawiony most, który znajduje się w pobliżu windy.

q023

Po uczynieniu tego użyj na moście (1) przyciągania, po czym przejdź na drugą stronę i przejrzyj skrzynię (2) z prawej.

Skrzynie - Porzucony warsztat

q035

Na lewo od poprzedniej skrzyni znajduje się wejście do zalanego wodą Porzuconego warsztatu.

q036

Wejdź do środka, wskocz do wody i zanurkuj. Skrzynia (1) będzie przy filarze na dnie.

q037

Aby dotrzeć do kolejnej (2), wystarczy przepłynąć w lewo od poprzedniej.

Esencja mocy - Porzucony warsztat

q038

Kolejny sekret również znajduje się w Porzuconym warsztacie, ale już na powierzchni.

q039

Aby się do niego dostać wskocz na pnącza (1), po których wejdź na górę. Następnie zacznij kierować się wyżej, aż do korytarza z prawej, na końcu którego znajdują się drzwi.

q040

Przejdź przez niego i podnieś esencję zdrowia (2) znajdującą się na stole z prawej.

Skrzynie - Porzucony warsztat

q041

Następną skrzynię w lokacji znajdziesz po wyjściu na płaskowyż nieopodal drogi prowadzącej do Sanktuarium.

q042

Na miejsce możesz się dostać między innymi poprzez skorzystanie z przyciągnięcia liny (1) zawieszonej na dźwigu.

q043

Potem wystarczy ruszyć przed siebie i zlokalizować skrzynię (2) przy krawędzi.

q044

Następny poszukiwany przedmiot znajdziesz na lewo od poprzedniego. Przebiegnij w pobliże kości dinozaura, a skrzynia (3) będzie tuż przy nich.

Skrzynia - Wielka Przepaść

q024

Kolejną skrzynię znajdziesz na małym skrawku terenu w pobliżu windy.

q025

Do skrzyni (1) możesz dostać się na dwa sposoby. Pierwszy to obejście lokacji i przebiegnięcie dwóch ścian (2), tak, jak to odbywa się w kampanii fabularnej. Druga możliwość to oddanie skoku z windy (3), kiedy ta znajduje się w odpowiednim położeniu (trzeba znaleźć odpowiedni moment, ponieważ skok ze zbyt dużej wysokości zakończy się niepowodzeniem).

Esencja zdrowia - Podziemne schronienie

q026

W celu odnalezienie tego sekretu należy udać się do lokacji o nazwie Podziemne schronienie.

q027

Na miejscu zlokalizuj dwie, znajdujące się blisko siebie ściany (1) - jest to miejsce, gdzie w kampanii Cal uczy się po nich biegać. Następnie wykonuj na ścianach podwójne skoki i kieruj się coraz wyżej, aż dotrzesz do przejście (2).

q028

Odwróć się o 180 stopni i skorzystaj z kolejnych ścian (3), aby dostać się do liny (4). Rozbujaj się na niej, przeskocz na ścianę, a potem na kolejną linę.

q029

Z niej przeskocz na ścianę z lewej (5), przebiegnij do przodu i przeskocz na stały ląd, gdzie odnajdziesz esencję zdrowia (6).

Skrzynia ze stymem - Podziemne schronienie

q030

W tej samej lokacji, co esencja zdrowia. Zeskocz na dół do miejsca z punktem medytacji.

q031

Następnie obróć się w stronę lokacji i wbiegnij na górę po ścianie z prawej. Z tego miejsca przebiegnij po kolejnej ścianie (1), po czym użyj przyciągnięcia na kamiennym bloku (2), dzięki czemu dostaniesz się na górę (3).

q032

Żółta skrzynka (4) ze stymem będzie przed tobą. Aby opuścić lokację wystarczy wejść na górę po pnączach. Dotrzesz w ten sposób w pobliże leja na Popękanej Równinie. Do skrzynki możesz dostać się również tą drogą - wystarczy wskoczyć do jaskini przez otwór, przez który przed chwilą wyszedłeś.

Skrzynia - Popękana Równina

q033

Kolejną skrzynię znajdziesz w pobliżu wejścia do Podziemnego schronienia, gdzie mogłeś zdobyć opisaną wyżej skrzynię ze stymem.

q034

Podejdź do jednej z krawędzi i zlokalizuj na dole miejsce ze sporą ilością wrogich zwierząt. Skrzynia (1) będzie tuż przy nich.

Skrzynie - Siedziba pustelnika

q045

Jeden z płaskowyży na Popękanej Równinie jest charakterystyczny ze względu na budowle, przypominające wyglądem grzyby.

q046

Wśród nietypowych budynków (1) natkniesz się na wejście (2) do Siedziby pustelnika.

q047

Kiedy się tam znajdziesz biegnij przed siebie, aż dotrzesz do poszukiwanej skrzyni (3).

q048

Aby znaleźć następną odwróć się i udaj się do korytarza z prawej, niszcząc po drodze kable. Dotrzesz do lokacji ze złomem oraz ścianą porośniętą bluszczem. Zeskocz na dół, po czym włam się do panelu (4) BD-1, dzięki czemu na środku odblokujesz przejście (5) do skrzyni.

Następnie: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - sekrety i znajdźki: Kashyyyk

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja