Ray tracing wkrótce w World of Tanks - bez kart GeForce RTX

Realistyczne cienie.

World of Tanks już niedługo otrzyma obsługę ray tracingu, czyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Technika będzie odpowiedzialna za generowanie realistycznych cieni, a dodatkowo zostanie udostępniona nie tylko właścicielom kart z serii GeForce RTX od Nvidii.

Ray tracing w World of Tank będzie obliczany głównie przez procesor. Wystarczy komputer współpracujący z biblioteką DirectX 11. Studio Wargaming pracowało nad rozwiązaniem wraz z firmą Intel.

Po wprowadzeniu aktualizacji, cienie staną się „fizycznie poprawne” i „miękkie”. Deweloperzy już wcześniej zastanawiali się, jak poprawić ten element grafiki - uważali, że cienie odstają od szczegółowych modeli pojazdów.

Wszyscy chętni, którzy chcą zobaczyć działanie ray tracingu w Wolrd of Tanks w akcji, mogą pobrać demo technologiczne z oficjalnej strony - polska wersja językowa do wybrania podczas instalacji.

WoT_EnCore_Photo_1__RT_Off_
Porównanie: ray tracing wyłączony...
WoT_EnCore_Photo_1__RT_On_
...i włączony

Nie wiadomo, kiedy dokładnie śledzenie promieni trafi do gry.

W marcu 2018 roku World of Tanks otrzymało nowy silnik graficzny - największą aktualizację od ośmiu lat.

Gra to symulator bitew czołgów, w którym toczymy potyczki z innymi graczami. World of Tanks jest dostępne w modelu free to play.

Następnie: Need for Speed Heat - gameplay prezentuje początek kampanii fabularnej

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami