Borderlands 3 - ECHOnet Neutrality: Edgren, UG-THAK

Misja poboczna w Devil's Razor.

Zadanie dodatkowe w Borderlands 3, które można rozpocząć po odkryciu w kampanii fabularnej regionu o nazwie Devil's Razor, znajdującego się na planecie Pandora (po tym, jak trafisz na planetę ponownie).

z177

Aby rozpocząć misję zlokalizuj monitor (strzałka na mapie) i wejdź z nim w interakcję, po czym przyjmij zlecenie.

z178

Zacznij od skierowania się do przebywającego w pobliżu mężczyzny o imieniu Edgren. Porozmawiaj z nim, po czym wyrusz do wskazanej, wrogiej bazy. Oczyść ją z przeciwników, po czym zlokalizuj budynek z drewnianą przeszkodą (1). Zniszcz ją, żeby dostać się do środka.

z179

Po znalezieniu się w nim skorzystaj z komputera, a potem ostrzelaj UG-THAK (2), czyli mechanizm znajdujący się z prawej strony pomieszczenia.

z180

Przy próbie ostrzelania mechanizmu okaże się, że wytworzy wokół pole blokujące pociski. Wróć na teren bazy i rozpraw się z wrogami. Następnie skieruj się do pięciu, oznaczonych zaworów (3) i przekręć je. Dzięki temu pole wokół UG-THAKA przestanie działań. Wróć do budynku, zniszcz go, a potem udaj się po odbiór nagrody do Edgrena.

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - Raiders of the Lost Rock: Miles Brown, King Gnasher