Borderlands 3 - skins i weapon skins: jak odblokować skórki

Odblokowywanie skórek postaci i broni.

W trakcie gry w Borderlands 3 zdobędziemy skórki postaci oraz broni. Aktualnie pozyskane skins lub/i weapon skins znajdziemy w Ekwipunku (Inventory). Aby otworzyć ekwipunek, wciskamy klawisz I.

Na liście wszystkich przedmiotów (1) (All Items) widzimy zdobyte skiny. Wystarczy kliknąć na jedną ze skórek (2), aby ją odblokować. Na ekranie zobaczymy stosowny komunikat o odblokowaniu przedmiotu.

019

Weapon Skins są uniwersalne dla każdego rodzaju broni. Skins odpowiadają klasom postaci. Jeżeli nasza postać to Zane, nie użyjemy skórek Syreny (Siren). Zmian w wyglądzie bohatera dokonamy przy stacji Quick Change.

Zmiana wyglądu broni

Aby zmienić wygląd dowolnej broni, musimy dokonać zmian w widoku Item Inspection. Najpierw otwieramy Ekwipunek. Następnie najeżdżamy kursorem na broń (3), którą chcemy zmodyfikować. Teraz wciskamy klawisz F, aby dokonać Inspect (4).

020

W nowym widoku wciskamy klawisz X, aby przejść do Change Weapon Skin (5). Teraz wybieramy jedną z dostępnych skórek. Zmiany wyglądu broni są natychmiast aktualizowane i nie ma potrzeby ich potwierdzać.

021

Następnie: Borderlands 3 - trinkets, jak używać

Spis treści: Borderlands 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Borderlands 3 - zmiana wyglądu bohatera