Specjalne ulepszenia zdolności bohatera, zwane projektami, są związane z różnymi sojusznikami. Na bieżącej stronie znajdziesz ulepszenia związane z dwiema postaciami:

  • Lily Prowley
  • Johnem Marshallem

Każdy typ projektów jest związany z różnymi obszarami, które zostały opisane przy poszczególnych sojusznikach. W opisach zaznaczamy również, którymi ulepszeniami warto zainteresować się w pierwszej kolejności.

Lily Prowley (Projekty podstawowe)

Są związane przede wszystkim z pojazdami oraz przesterem. Jest ich tylko pięć, dlatego w miarę możliwości warto rozwinąć wszystkie.

projekt1
  • Pojazdy (1) - odblokowuje menu pojazdów i Feniksa.
  • Odblokowany mnożnik przesteru (2) - zwiększa limit przesteru do 10x, co umożliwia wygenerowanie więcej przesteru i ogniw fertylowych w trakcie walki.
  • Wyświetlanie toru lotu granatu (3) - po odbezpieczeniu granatu wyświetla przewidywany tor jego lotu.
  • Uzupełnianie magazynka podczas przesteru (4) - podczas aktywacji przesteru od razu uzupełnia magazynek broni.
  • Rozbudowa menu pojazdów (5) - umożliwia przechowywanie w menu pojazdów nie tylko pojazdów z arki.

John Marshall (Projekty zabij i zniszcz)

W przypadku Johna Marshalla mamy do czynienia głównie z ulepszeniami związanymi z walką. W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na projekty zwiększające ilość przenoszonej przez nas amunicji i ekwipunku (Torba na amunicję podstawową, specjalną i przedmioty miotane), a także te bezpośrednio związane z prowadzeniem pojedynków strzeleckich.

Chodzi tu między innymi o Atak z zaskoczenia, nadający się świetnie do rozpoczynania starć, Serw granatem, dzięki któremu możemy odbijać wrogie ładunki wybuchowe oraz Sprinterskie przeładowanie, umożliwiające przeładowanie broni w pełnym biegu. Jeśli korzystasz z przesteru, to warto pomyśleć o Ciosie z przesteru, dzięki któremu znacznie zwiększymy zdolności walki wręcz.

projekt2

Poziom 1:

  • Torba na amunicję podstawową (1) - zwiększa ilość możliwej do przenoszenia amunicji o 25%.
  • Torba na przedmioty miotane (2) - możesz przenosić do 6 przedmiotów miotanych.
  • Odporność na ból (3) - zmniejsza wstrząsy i rozmycie ekranu w trakcie otrzymywania obrażeń.
  • Atak z zaskoczenia (4) - ataki na nieświadomych wrogów zadają im pięciokrotnie więcej obrażeń.
  • Serw granatem (5) - możesz odbijać nadlatujące granaty korzystając z ciosu wręcz.

Poziom 2:

  • Torba na amunicję specjalną (6) - możesz przenosić do 25% amunicji specjalnej więcej.
  • Rusznikarska złota rączka (7) - umożliwia swobodne przełączanie się między modyfikacjami broni tej samej klasy.
  • Sprinterskie przeładowanie (8) - umożliwia przeładowanie podczas sprintu.
  • Ruchomy cel (9) - w trakcie sprintu obrażenia od kul przeciwnika zadają o 30% mniej obrażeń.
  • Podkręcony kopniak ze ślizgu (10) - staranowanie ślizgiem lekkiego przeciwnika podczas przesteru wyrzuca go w powietrze.
  • Trafienie krytyczne (11) - zwiększa o 15% szanse na zadanie potężnego ciosu wręcz, który zada o 50% więcej obrażeń.

Poziom 3:

  • Duża torba na amunicję podstawową (12) - zwiększa pojemność torby na pociski o kolejne 25%.
  • Duża torba na przedmioty miotane (13) - zwiększa pojemność torby na przedmioty miotane o kolejne 25%.
  • Żonglerka bronią (14) - w przypadku opróżnienia magazynka zmiana broni zabiera o połowę mniej czasu i powoduje natychmiastowe napełnienie magazynka zmienionej broni.
  • Wzmocnienie sprintu (15) - sprint jest o 30% szybszy.
  • Wzmocnienie ruchu taktycznego (16) - poruszanie się podczas kucania i celowania jest o 50% szybsze.
  • Cios z przesteru (17) - w trakcie korzystania z przesteru ciosy wręcz zadają obrażenia krytyczne.
  • Precyzyjne trafienie krytyczne (18) - szansa na trafienie krytyczne wzrasta do 30%.
  • Potężny serw granatem (19) - granaty można odbijać nawet, gdy upadną na ziemię.

Poziom 4:

  • Duża torba na amunicję specjalną (20) - możesz mieć przy sobie o 25% więcej amunicji specjalnej.
  • Krwiożercze przeładowanie (21) - rozkawałkowanie wroga na 5 sekund przyspiesza przeładowanie broni 100%.
  • Strzelecka zwinność (22) - znacząco poprawia celność w powietrzu, podczas ślizgu i jazdy na tyrolce.
  • Podkręcony serw granatem (23) - odbite granaty wracają ku rzucającemu zamiast lecieć prosto.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.