Skip to main content

Rage 2 - Mapa: Bagna Sekreto (blokady, kryjówki, gniazda miażdżycieli, wieże władzy, meteoryty, pit stopy)

Miejscówki, jakie można znaleźć na bagnach.

Bagna Sekreto uważane są za odwieczne gniazdo Rzecznych Wieprzy, którzy zarządzają z tych terenów wieloma operacjami przemytniczymi i pirackimi. Na osłoniętych przed światem zewnętrznym bagnach znajduje się też arena Mutant Bash TV, na które ci, którym starcza odwagi lub szaleństwa, mogą zmierzyć się w walce z hordami grzybowych dziwadeł.

Poniżej przedstawiamy miejsca, jakie można znaleźć w regionie. Najpierw podajemy nazwę danej lokacji, w nawiasie jej typ, a po myślniku interesujące przedmioty, wraz z ich ilością, które można w nich znaleźć. Dokładne lokalizacje trudniejszych do znalezienia skrzyń ark, datapadów i opisy walk z bossami znajdują się na dole strony.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • 1. Laboratorium Kvasira (miejsce eksploracji).
  • 2. Kotlina brudu (gniazdo miażdżycieli) - pojemniki (2), skrzynie ark (2).
  • 3. Źli sąsiedzi (miejsce eksploracji) - pojemniki (2).
  • 4. Brzęk (miejsce eksploracji) - pojemniki (2).
  • 5. Krew i błoto (miejsce eksploracji) - pojemnik (1), datapad (1).
  • 6. Arka w zatęchłych katakubmach (arka) - broń (Rewolwer Firestorm).
  • 7. Pułapka (echo strażnika) - pojemniki (2), skrzynia arki (1).
  • 8. Wieża władzy.
  • 9. Wieża władzy.
  • 10. MBTV: Strzelnica Oślizgły Sut (Mutant Bash TV).
  • 11. Mokry las (Gniazdo Mutków) - pojemnik (1).
  • 12. Ekokapsuła - Bagna Sekreto (miejsce eksploracji) - skrzynie ark (3).
  • 13. Laguna (miasto handlowe).
  • 14. Mielizna (kryjówka bandytów) - pojemniki (3), datapad (1).
  • 15. Parna puszka (echo strażnika) - pojemniki (3), skrzynia arki (1).
  • 16. Bytownia (gniazdo mutków) - pojemnik (1).
  • 17. Jaskinia Boga Śmierci (gniazdo mutków) - otwarte w ramach misji Kult Boga Śmierci (dostępna w ramach przedsprzedaży).
  • 18. Dziupla z zaopatrzeniem (kryjówka bandytów) - pojemniki (2), datapad (1).
  • 19. Wysunięty przyczółek (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
  • 20. Arka w przesyłorurze (arka) - pojemniki (5), umiejętność (rozpęd).
  • 21. Złomowisko Dużego Willa (miejsce eksploracji) - pojemniki (2), skrzynia arki (1), datapady (2).
  • 22. Wieża władzy - pojemniki (1).
  • 23. Wąskie przejście (echo strażnika).
  • 24. Przesyłorura (gniazdo mutków) - pojemniki (2).
  • 25. Złomowisko Dupostrzała (kryjówka bandytów) - pojemniki (3), datapad (1).
  • 26. Szkutnia McSzkorbuta (kryjówka bandytów) - pojemniki (4), skrzynia arki (1), datapad (1).
  • 27. Chlupot (kryjówka bandytów) - pojemniki (5), skrzynia arki (1).
  • 28. Pustynna rozpałka (pit stop) - pojemniki (5).
  • 29. Wieża władzy - pojemnik (1).
  • 30. Meteoryt feltrytowy.
  • 31. Blokada lasu (blokada drogowa) - pojemniki (5), datapad (1).
  • 32. Oaza wieprza (miejsce eksploracji) - pojemnik (1).
  • 33. Most (kryjówka bandytów) - pojemnik (1), skrzynia arki (1), datapad (1).
  • 34. Meteoryt feltrytowy.
  • 35. Zrujnowany dom (miejsce eksploracji) - otwarte w ramach misji Kult Boga Śmierci (dostępna w ramach przedsprzedaży).

Kotlina brudu (#2 na mapie)

Po dotarciu na miejsce wejdź do tunelu opanowanego przez mutanty. Upewnij się, że posiadasz odpowiednie zapasy amunicji i infuzji życia. Uważaj szczególnie na mutanty, które miotają ogniem. Podążaj dalej, a w miarę potrzeby przekręcaj zawory, aby odblokować przejście do kolejnych pomieszczeń. Do starcia z bossem dojdzie na terenie dużej sali.

Skrzynia arki #1

Pierwszą skrzynię arki odnajdziesz przy przejściu pomiędzy tunelami.

Skrzynia arki #2

Druga skrzynia znajduje się w pomieszczeniu z zaopatrzeniem, tuż przed wejściem do sali, gdzie staniesz do walki z bossem.

Boss Smegg Ohydny

Smegg Ohydny jest mobilny, spróbuje doskoczyć do twojej postaci i ją powalić (zdeptać). Uważaj także na wyrzuty kwasu oraz przedmioty, które rzuca boss w twoją stronę. Korzystaj z osłon (filarów), dzięki którym Smegg będzie mieć problem z wymierzeniem ataku. Całe ciało bossa jest wrażliwe na ataki, więc wychylaj się zza winkla i oddawaj strzały. W przypadku otwartego starcia bądź cały czas w ruchu, aby uniknąć przygwożdżenia.


Brzęk (#4 na mapie)

Datapad

Datapad znajduje się na zrujnowanej platformie (piętrze). Aby do niej dotrzeć, wdrap się na kontener znajdujący się nieopodal i wskocz na piętro po północnej stronie. Następnie wykorzystaj umiejętność Odskok, aby dostać się na część piętra, która znajduje się naprzeciwko platformy. Stamtąd za pomocą Odskoku znajdziesz się u celu.


Krew i błoto (#5 na mapie)

Datapad

Po dotarciu na miejsce skieruj się w północny obszar lokacji. Znajdziesz tam pomost ze skrzynią, na której leży datapad.


Pułapka (#7 na mapie)

Skrzynia arki i ciało poległego strażnika

Na miejscu zwróć uwagę na dom z instalacją radiową na dachu. Od strony podjazdu zauważysz, że jedno z okien domu jest zabezpieczone deskami, zniszcz je. Następnie zbliż się do okna i strzel w mechanizm elektryczny, który otworzy drzwi. Przejdź na tył budynku i wejdź do środka, uważaj na psy wewnątrz. Arkę znajdziesz w łazience, a ciało strażnika w jednym z pokoi.


Ekokapsuła - Bagna Sekreto (#12 na mapie)

Na miejsce warto wybrać się pojazdem eksploracyjnym Ikar. Dzięki niemu dotrzesz do wszystkich miejsc bez problemu.

Skrzynia #1

Pierwszą skrzynię znajdziesz na platformie ekokapsuły. Za pomocą Ikara wyląduj na niej i zdobądź zawartość skrzyni.

Skrzynia #2

Za pomocą Ikara przenieś się w północny obszar ekokapsuły. Na jednym z jej fragmentów zauważysz drugą skrzynię arki.

Skrzynia #3

Ostatnią skrzynię znajdziesz we wnętrzu ekokapsuły. Wejdź na platformę z poziomu gruntu i kieruj się do środka. W pewnym momencie zauważysz szczelinę, do której dostaniesz się za pomocą Odskoku.


Parna puszka (#15 na mapie)

Skrzynia arki i ciało poległego strażnika

Musisz dostać się na szczyt budowli, wykorzystaj w tym celu pojazd Ikar. Na górze rozpraw się z bandytami i wejdź do środka. Wewnątrz pomieszczenia znajdziesz skrzynię oraz ciało strażnika.


Dziupla z zaopatrzeniem (#18 na mapie)

Datapad

Wejdź do głównego budynku kryjówki. Pod jedną ze ścian stoi niebieski stół warsztatowy, na którym leży datapad.


Arka w przesyłorurze (#20 na mapie)

Boss Śmieciomech

Po dotarciu na miejsce okaże się, że arkę pilnują bandyci z bossem Śmieciomechem. Warto na miejsce dotrzeć w pojeździe, przykładowo w Feniksie, który posiada uzbrojenie.

Poza pojazdem wykorzystuj osłony - Śmieciomech nie jest dostatecznie mobilny, żeby zajść twoją postać od tyłu. W trakcie celowania zwróć uwagę na obszary bossa, które są podświetlone na czerwono. Strzelaj w nie, żeby ranić przeciwnika. Szczególnie wrażliwe są ramiona, plecy i środek klatki piersiowej.


Złomowisko Dużego Willa (#21 na mapie)

Datapad #1 i skrzynia arki

Pierwszy przedmiot znajdziesz w głównym budynku na terenie złomowiska. Wejdź do środka i zabierz datapad z podłogi spod zamkniętych drzwi (punkt A). Z kolei skrzynia arki znajduje się na piętrze budynku (punkt B). Wskocz na drewniane skrzynie lub skorzystaj z drabiny, aby tam się dostać.

Datapad #2

Wyjdź na zewnątrz i skieruj się w południowy rejon złomowiska. Wejdź na dach domku i skieruj wzrok na główny budynek. Na beczkach stojących na platformie leży datapad. Aby dostać się na platformę, skorzystaj z umiejętności Odskok.


Złomowisko Dupostrzała (#25 na mapie)

Datapad

Na terenie obozu znajduje się niewielki budynek. Wejdź do niego od zachodu i weź datapad, który leży na stoliku tuż obok wejścia.


Szkutnia McSzkorbuta (#26 na mapie)

Datapad i skrzynia arki

Oba przedmioty znajdziesz w jednym budynku, który znajduje się w centrum kryjówki bandytów. Po wejściu do środka skrzynia znajduje się pod jedną ze ścian. Po prawej stronie od niej zauważysz łóżko w zaroślach, na którym znajduje się datapad.


Chlupot (#27 na mapie)

Skrzynia arki

W centralnej części obozu bandytów znajdziesz piętrowy budynek. Udaj się na piętro, gdzie znajdziesz wejście do pomieszczenia zabite deskami. Zniszcz deski i wejdź do środka, aby otworzyć skrzynię arki.


Zobacz także