Jedno z wyzwań 9 tygodnia 7 sezonu rozgrywek w Fortnite wymaga zatańczenia we wskazanych miejscach. Zadanie jest wieloetapowe, a dokładniej złożone z trzech sekcji.

Jak nietrudno się domyślić, największym wyzwaniem w tym zadaniu nie jest sam taniec, a zlokalizowanie enigmatycznie nazwanych miejsc. Niewykluczone, że wiesz, gdzie znaleźć zegar słoneczny, filiżankę kawy i głowę psa, ale dla niedoświadczonych graczy może to być nie lada kłopot.

Z tego poradnika dowiesz się, jak wykonać zadanie i gdzie znaleźć wskazane przez twórców lokalizacje. W poszukiwaniach pomoże mapa.

formap2

Zatańcz na zegarze słonecznym

Tak naprawdę na mapie nie ma zegara słonecznego w standardowym rozumieniu tych słów. To zagadka twórców, którzy co tydzień lubią się droczyć z miłośnikami Fortnite.

Aby znaleźć tę lokalizację, musisz raczej szukać różnych przedmiotów, ułożonych w sposób, który przypomina tarczę zegara i wskazówki. W tym przypadku chodzi o wzgórze na południowy wschód od Zgubnych Ziem.

formap

Zatańcz na wielkiej filiżance kawy

W tym etapie zadania faktycznie musisz odnaleźć filiżankę kawy - nie ma tutaj żadnej gry słów, dlatego zadanie nie jest zbyt trudne.

Udaj się na północ od Wypasionej Wyrwy, gdzie wśród budynków znajdziesz jadalnię z charakterystyczną reklamą na dachu. To właśnie filiżanka, na której musisz zatańczyć.

Pokaźnych rozmiarów ozdoby właściwie nie da się przeoczyć, więc nie powinieneś mieć problemu z zadaniem.

Zatańcz na wielkiej metalowej głowie psa

Ostatnia część wyzwania to dobry przykład na to, jaką rolę odgrywa w Fortnite znajomość mapy. Weterani na pewno nie będą mieli problemu ze znalezieniem lokacji.

Każdy, kto choć raz był w Rozdrożach Rupieci, powinien kojarzyć pokaźnych rozmiarów maszynę, a na niej głowę psa. Konstrukcja znajduje się przy południowym wejściu na złomowisko.

Mimo że miejsce nie jest zbyt często odwiedzane przez graczy Fortnite, w trakcie 9 tygodnia możesz spotkać się z oporem. Nie dość, że pies jest częścią omawianego zadania, to lokacja pojawia się jeszcze w innym wyzwaniu dotyczącym eliminacji. Bądź więc ostrożny i przygotuj się na innych zawodników.

Wróć do strony głównej: Fortnite: sezon 7 - wyzwania tygodniowe

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Abonament Xbox Game Pass trafi na Switch?

W planach są też podobno specjalne odsłony Halo, Gears i Forzy.

GeForce GTX 1660 Ti w sprzedaży. Cena od 1339 zł

Karta na architekturze Turing, ale bez ray tracingu.

VR będzie istotne dla PS5 - twierdzi deweloper

Gogle przestaną być tylko gadżetem?