Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Anthem - interfejs i informacje na ekranie

Opis ekranu rozgrywki.

Interfejs to integralna część ekranu gry, a tak się składa, że w Arthem twórcy gry zamieścili wiele ważnych informacji, które pojawiają się na naszym monitorze. W zależności od miejsca, w którym przebywamy, interfejs będzie się różnił. Inne informacje ujrzymy na ekranie w Forcie Tarsis, czyli mieście, który jest naszą bazą wypadową pomiędzy misjami, a jeszcze inne komunikaty zobaczymy podczas wykonywania zadań.

Ekran gry (w Forcie Tarsis)
  • Kompas (1) - wskazuje ważne miejsca i postacie, które znajdują się w pobliżu
  • Bieżące zadanie (2) - informacje o celu i miejscu zadania
  • Poziom pilota (postaci) (3) - aktualny poziom doświadczenia postaci
  • Pasek doświadczenia (4) - wskazuje, ile brakuje do osiągniecia kolejnego poziomu
  • Ilość monet (5) - wartość jednej z walut w grze
Ekran gry (podczas misji lub ekspedycji)
  • Kompas (1) - wskazuje ważne postacie i miejsca, które znajdują się w pobliżu; czerwone kropki informują o obecności wrogów
  • Bieżące zadanie (2) - informacje o celu i miejscu zadania
  • Radar (6) - graficzna informacja o ważnym miejscu, która wskazuje nam kierunek podązania (znaki na radarze pojawią się wówczas, gdy cel misji tego wymaga)
  • Stan pancerza pilota (7) - graficzna informacja o stanie pancerza (jeśli pasek pancerza zniknie całkowicie, kolejne obrażenia wpływają na pasek zdrowia pilota zostanie)
  • Stan zdrowia pilota (8) - graficzna informacja o stanie zdrowia pilota (gdy pasek zniknie, postać zostanie unieruchomiona, dopóki któryś z towarzyszy jej nie naprawi)
  • Broń 1 (9) - aktualnie używana broń oraz informacja o liczbie naboi
  • Broń 2 (10) - druga broń (oraz informacja o liczbie naboi)
  • Zdolności (11) - graficzna informacjo o umiejętnościach, które może użyć nasza postać (kolor żółto-pomarańczowy wskazuje, że danej zdolności można użyć)
  • Pasek ładowania zdolności specjalnej (12) - zdolności specjalnej użyjemy dopiero, gdy pasek będzie w pełni naładowany
  • Towarzysze (13) - postać towarzysza widoczna na ekranie (13A); niebieska kropka (13B) wskazuje, gdzie znajduje się towarzysz

Read this next