Ostatni etap przygody składa się z walk, które stanowią niemałe wyzwanie. Jeśli do tej pory ignorowałeś eksplorację i skupiałeś się głównie na postępach w fabule, zalecamy powrót do znanych obszarów i dokładne zbadanie lokacji, by pozbierać przedmioty i zarobić nieco dusz.

Jeśli interesują cię tylko konkretne składniki rzemieślnicze lub przedmioty jednorazowe, możesz sprawdzić ich dostępność w każdej lokacji na stronie Darksiders 3 - znajdźki i sekrety: odłamki, kawałki adamantynu, kępy i kłębki, srebro.

Nie zapomnij również ulepszyć broni u Twórcy i wykorzystać zgromadzone składniki. Każdy dodatkowy punkt obrażeń jest na wagę złota, zwłaszcza jeśli grasz na wyższych poziomach trudności. Zwróć uwagę również na rozwój atrybutów Furii - być może warto zainwestować nieco punktów w cechę, którą do tej pory pomijałeś.

Kiedy poczujesz się gotowy do walki, skorzystaj z usług Vulgrima i przenieś się na Południowy kraniec. Wbiegnij do portalu (1), a następnie uderz biczem we wrota świątyni (2). Po krótkim przerywniku filmowym, rozpocznie się walka z Pychą.

122

Pojedynek podzielony jest na dwa etapy. Grzech tworzy barierę ochronną, która całkowicie absorbuje obrażenia, dlatego aby zadać wrogowi jakiekolwiek rany, musisz usunąć osłonę za pomocą zwykłych ataków lub kontrataków. Po pewnym czasie przeciwnik zregeneruje pole ochronne i trzeba powtórzyć proces.

Pycha nie stosuje wymyślnych taktyk - postaraj się wyczuć moment ataku oponenta i stosować skuteczne kontry po uniku. Kiedy zredukujesz zdrowie Grzechu do połowy, nastąpi druga faza walki.

123

Do potyczki dołącza niezniszczalna, lewitująca kamienna głowa, która strzela strumieniem energii - unikaj wiązki za wszelką cenę. Poza tym walka nie różni się zupełnie niczym - Pycha nadal tworzy ochronną bańkę i stosuje te same ataki, w tym wystrzeliwuje błękitne pociski, które bardzo łatwo ominąć.

124

Po wygranej bitwie zobaczysz kilka przerywników filmowych. Gdy znajdziesz się w Kuźni Twórcy, wejdź do Lustrzanej sadzawki, a trafisz do siedziby Rady Spopielonych. Po kolejnej scence rozpocznie się walka z prawdziwą Zazdrością.

Grzech przejął moce wszystkich braci i sióstr, przez co stanowi spore wyzwanie. Jeśli podstawowe ataki wroga dosięgną Furii, możesz się spodziewać sporej redukcji zdrowia. Perfekcyjne uniki i kontry są tu koniecznością. Za każdym razem, gdy naładujesz pasek, używaj Gniewnego Ataku.

Problematyczne może okazać się odpieranie ataków specjalnych. Zazdrość przywołuje na planszę inne Grzechy, które wykonują akcję i znikają. Każdy taki atak ma inny charakter i wymaga wyczucia, by uniknąć obrażeń. Nawet w przypadku idealnego zwodu, wykonanie kontrataku często jest niemożliwe, dlatego polegaj na zwykłych ciosach podstawową i bronią i alternatywnym orężem.

125

Nie zapominaj o Formie Spustoszenia, dzięki której unikniesz ran i zregenerujesz zdrowie, przy okazji zadając spore obrażenia. Jeśli nie masz zapełnionego paska, użyj odpowiednich odłamków.

Gdy pokonasz Zazdrość, obejrzyj kolejne przerywniki filmowe, po których nastaną napisy końcowe. Gratulacje! Ukończyłeś Darksiders 3!

Reklama

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały