W tym zadaniu Arthur kolejny raz oferuje swoją pomoc dopiero co poznanej osobie. Tym razem jest to ekscentryczny naukowiec, który potrzebuje bimbru do stworzenia rewolucyjnego wynalazku - krzesła elektrycznego.

Nie dość, że profesor nie ma bimbru, to jeszcze musi znaleźć ochotnika do „przetestowania” krzesła. Wszystkim musi zająć się główny bohater.

Część pierwsza

Jegomościa znajdziesz na obrzeżach Saint Denis, w slumsach - w północno-wschodniej części miasta (1). Podejdź i rozpocznij rozmowę, aby podjąć się zadania. Przerywnik filmowy kończy pierwszą część przygody.

lmap

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Część druga

Twoim pierwszym prawdziwym celem jest rozmowa z pracownikiem stacji w Rhodes. Gra zaznaczyła odpowiednie miejsce ikoną „PR”. Udaj się tam.

Podejdź do okienka i zapytaj o bimber, korzystając z menu interakcji. Otrzymasz kartkę ze wskazówką. Naciśnij strzałkę w prawo na krzyżaku, żeby ją przeczytać. To koniec drugiej części.

l1

Część trzecia

Jak możesz zauważyć, na mapie znajdziesz nowy znacznik z ikoną „PR”. Gdy dojedziesz na miejsce, musisz zaczekać na wóz z bimbrem. Powinien zjawić się niedługo, oznaczony żółtym kolorem na mapie.

Masz dużo przeciwników do wyeliminowania przed kradzieżą pojazdu, więc upewnij się, że Zabójcza precyzja jest naładowana i ustaw się przed wozem.

l2

Gdy zabijesz wszystkich, wejdź na wóz i pojedź oznaczoną trasą do profesora. Ładunek, który wieziesz, jest delikatny, więc uważaj podczas drogi. Rozmowa z nieznajomym kończy trzecią część zadania.

Część czwarta

Okazuje się, że wynalazek profesora to krzesło elektryczne, które mężczyzna chce zaprezentować szerszej publiczności. Potrzebuje do tego jednak zgody komendanta policji.

Udaj się do zaznaczonego miejsca, na południowy-zachód od twojej bieżącej lokalizacji. Wejdź do budynku i zapytaj komendanta o pozwolenie, korzystając z menu interakcji.

l3

Policjant zażąda od ciebie 100 dolarów, ale możesz wynegocjować cenę do 50. Nie rób jednak tego ponownie, bo komendant zwiększy stawkę do 150 dolarów.

Część piąta

Tę część zadania rozpoczniesz, wręczając profesorowi pozwolenie. Wróć do znajomego miejsca i porozmawiaj z wynalazcą.

Aby przetestować krzesło, potrzeba ochotnika. Twoim zadaniem jest schwytanie Wilsona J. McDealsa, żeby profesor mógł wykonać egzekucję.

Ponownie udaj się do ikony „PR” - to dość duży obóz w krainie Hanover. Kiedy dojedziesz na miejsce, na minimapie zobaczysz czerwone kropki oznaczające wrogów - udaj się tam.

l4

Musisz wyeliminować wszystkich przeciwników w obozie, oprócz samego McDealsa, oznaczonego jako czerwona czaszka - tego jegomościa złap na lasso i zarzuć na konia. Wystarczy teraz wrócić do Saint Denis, po żółtej trasie. Pamiętaj jednak, że po drodze zaatakuje cię grupa bandytów.

Część szósta

Po upływie doby znów zobaczysz znacznik z misją w znajomym miejscu. Podejdź do tłumu i rozentuzjazmowanego profesora, żeby rozpocząć finalną scenkę.

Na koniec możesz jeszcze przeszukać ciało wynalazcy, dzięki czemu zdobędziesz plan krzesła elektrycznego.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały