W poprzedniej misji, Prawdziwa miłość, w dość nietypowy sposób próbowaliśmy się wkupić w łaskę lokalnych przedsiębiorców, Greyów. Czas jednak wrócić do naszego aktualnego obozu, na zachód od Rhodes. Znajdziesz tam żółtą ikonę z czarnym symbolem „MO” - skrót od Molly O'Shea, która jest zleceniodawcą tego zadania.

Zleceniodawca: Moly O'Shea

Wyzwania w tej misji:

  • Uratuj przygniecionego Wujka
  • Oddaj 20 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie
089

Molly zauważysz prawdopodobnie leżącą pod drzewem w obozie. Przywitaj się z nią, aby rozpocząć zadanie. Po scence wprowadzającej ruszaj konno za ekipą i załóż chustę. Po krótkiej chwili nadciągnie wóz, o którym mówił Wujek. Wspólnymi siłami zatrzymacie mężczyzn - po krótkim dialogu zsiądź z konia i wejdź na wóz od tyłu, wykonując interakcję.

Tym samym sprawdzisz zawartość głównej skrzyni, ale tuż po tym pojawią się posiłki. Mężczyźni pracowali bowiem dla Leviticusa Cornwalla - ruszaj przed siebie, uciekając z całym gangiem. Wykorzystaj galop, a więc szybko wciskaj X/A na kontrolerze, kontrolując też kondycję konia. Nie próbuj strzelać do goniących, nic to nie da. W końcu dotrzesz do zabudowań - skryj się w niewielkiej szopie (1).

090

W tym momencie nastąpi krótka scenka przerywnikowa, po której nastanie zmierzch - do domu nieopodal nadciągną strażnicy Leviticusa Cornwalla. Kilku z nich postanowi sprawdzić szopę, w której się ukrywasz. Pozostając w ukryciu za ścianą, możesz obserwować (2) strażników, którzy po krótkiej chwili pojawią się w szopie.

Pozostań „przyklejony” do jednej ze ścianek działowych i nie ruszaj się, a już na pewno nie strzelaj do sprawdzających. Po chwili jednak coś pójdzie nie tak i wymiana ognia będzie konieczna. Podbiegnij do „głównego” okna i chowając się za ścianką prowadź ostrzał do nadciągających od strony domu przeciwników.

Po krótkiej chwili będziesz musiał ostrzeliwać się niemal z każdej strony - zmieniaj zatem osłony i obserwuj radar w lewym dolnym rogu ekranu - jego czerwone krawędzie oznaczają kierunek, z jakiego nadciągają nieprzyjaciele. W pewnym momencie stodoła zacznie płonąć i powoli się zawalać. Wybiegnij przez powstały w ścianie otwór i biegnij przed siebie w kierunku lasu.

Po chwili rozdzielicie się - pobiegniesz wraz z wujkiem i po kilkudziesięciu metrach schowasz się za dużym kamieniem (3). Jest bardzo ciemno, dlatego spoglądaj na radar, aby zlokalizować Wujka - jest zaznaczony żółtą kropką.

091

Po chwili zauważysz dwóch strażników. Poczekaj, aż miną kryjówkę, po czym zakradnij się za tego z prawej strony i zabij go po cichu. Następnie zajmij się kolejnym, jeśli Wujek sobie z nim nie poradzi. Biegnij do kompanów, którym ciche działanie nie wyszło. Charles i Bill wymagają wsparcia ogniowego - ich przeciwników zajdziesz od tyłu (4).

Ze względu na głęboką noc, ponownie lokalizuj wrogów spoglądając na radar. Gdy uspokoisz sytuację, czyli rozprawisz się ze wszystkimi, rozpocznie się krótka animacja, po której misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama