Prey - zadanie poboczne: Po pierwsze nie szkodzić

Jak wejść do gabinetu Hendrika DeVriesa.

Przy jednym z ciał znajdujących się w Holu Talosa I znajdziesz TranScribe'a z zaszyfrowaną treścią. Przedmiot znajduje się przy zwłokach Hendrika DeVriesa, szefa Centrum urazowego. Ciało odnajdziesz na najwyższym, czyli czwartym poziomie lokacji, zaraz po wyjściu z windy. Musisz skierować swoje kroki do Centrum urazowego na drugim poziomie.

Gabinet jest zamknięty, ale możemy na niego spojrzeć przez przeszkloną ścianę z lewej strony. Niestety, posiada pancerne żaluzje, których nie da się sforsować nawet najsilniejszymi atakami bronią czy mocami. Okno jednak będzie kluczowe w dostaniu się do środka. Musisz jednak posiadać broń Miotacz łowczyni, czyli zabawkową kuszę.

Jeśli nie masz tej broni, ale posiadasz projekt, wykorzystaj go w fabrykatorze służącym do tworzenia przedmiotów. Oprócz Miotacza łowczyni potrzebny jest ci także drugi element - olbrzymia doza cierpliwości lub łut szczęścia. Rozpoczynamy od całkowitego zniszczenia szyby (1) wskazanej na poniższym obrazku.

065
Xyz.

Teraz ustaw się przy biurku i kucnij. Wykorzystaj swój psychoskop, aby możliwie maksymalnie przybliżyć obraz i wycelować dokładnie w obszar wskazany (2) na powyższym obrazku. Jest to krawędź tablicy przy ścianie, od których odbijać się będą pociski z zabawkowej kuszy. Przed rozpoczęciem ostrzału dobrze jest zapisać stan gry, chyba że posiadasz sporo amunicji.

Teraz musisz wykazać się olbrzymią cierpliwością, jako że odbity bełt musi trafić w przycisk otwierający od środka drzwi do gabinetu. Jeśli nie będzie udawać ci się to od razu, stosuj minimalne korekty i obserwuj ścieżkę lotu odbijanych bełtów. W końcu powinno ci się udać odblokować drzwi po prawej stronie (3).

Po wejściu do środka możesz pozbierać bełty, po czym warto zajrzeć do znajdującego się tam sejfu, gdzie znajdziesz apteczkę, strzykawkę psi, zestaw kombiłatek i kilka neuromodów. Następnie zapoznaj się z treścią dwóch wiadomości na komputerze, po czym pobierz klucz deszyfrujący z menu Pliki. Wejdź do menu danych i nagrań, gdzie powinieneś odsłuchać wiadomość o nazwie „Morgan - załamanie nerwowe”.

W wiadomości zwróć uwagę na podany kod: A, C, B, A, C - okaże się on niezbędny do zakończenia pobocznej misji. Po wysłuchaniu wiadomości przechodzimy do pomieszczenia obok, gdzie za pomocą kolejnego komputera wybieramy opcję rozpoczęcia nowego testu z menu Narzędzi. Podejdź do drugiego komputera, bliżej wejścia i naciśnij przycisk Start.

Rozpocznie się znany ci już z początku gry test, w którym musisz udzielić odpowiedzi zgodnie ze wskazaniami z powyższego akapitu, a więc:

  • A - Znane.
  • C - Spokój. Było warto.
  • B - Nic nie robię.
  • A - Spycham grubasa.
  • C - Nic nie robię.

Spis treści: Prey - Poradnik, Solucja

Wraz z udzieleniem ostatniej odpowiedzi na ścianie naprzeciwko podniesie się obramowany plakat, który odsłoni ukryty sejf. Przeszukaj go, aby pozyskać neuromody oraz kolejnego TranScribe. Odsłuchaj odnalezione w ten sposób nagranie. Jego temat to „Zapis sesji: Morgan Yu”. Wraz z zakończeniem nagrania misja dobiegnie końca.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami