Rozszerzony system Nemezis w gameplayu ze Śródziemie: Cień Wojny

Atak na fortecę.

System Nemezis ze Śródziemie: Cień Mordoru był jednym z najciekawszych i najbardziej innowacyjnych systemów w grze, więc nie powinno dziwić, że mechanika powróci w drugiej odsłonie serii, Śródziemie: Cień Wojny.

Najnowszy materiał wideo od serwisu IGN skupia się właśnie na tym aspekcie, ze spojrzeniem na wprowadzane usprawnienia.

1
Są też smoki

System Nemezis także i tym razem odpowiada za proceduralne generowanie orkowych przywódców, z przeróżnymi właściwościami i cechami specjalnymi. Teraz ważnym elementem gry będzie jednak odbijanie fortec, więc rozwiązanie odpowie także za strukturę sił wewnątrz zamków.

Pewną nowością jest na przykład wprowadzenie orkowych plemion. Przynależność do danego ugrupowania wpłynie choćby na wygląd kontrolowanych terytoriów, gdzie przeciwnicy będą wywieszać swoje proporce, stawiać monumenty czy prowadzić rytuały.

Niszczenie wspomnianych totemów zmniejszy wpływy przeciwnika w regionie, lecz najlepszym sposobem na osłabienie atakowanej fortecy jest oczywiście wyeliminowanie jednego z oficerów.

Po opanowaniu konstrukcji możemy wybrać nowego dowódcę z szeregów własnej armii orków, co - ponownie - wpłynie na jej wygląd, a także na całą okolicę. W dowolnej chwili możemy zmienić zdanie.

Śródziemie: Cień Wojny debiutuje 25 sierpnia na PC, PS4 i Xbox One.

Za prace ponownie odpowiada studio Monolith Productions. Gra opowie historię powrotu Taliona i Celebrimbora, których zadaniem jest dostanie się za linię wroga w Mordorze, by stworzyć armię i wyruszyć z całą potęgą na Czarnego Władcę, Saurona.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami