Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Beleazar i Bestia

Pomagamy poznać sekrety nyktemerona.

Podejdź do kapłana Beleazara (#9 na mapie Mały Rynek) stojącego na ulicy. Po krótkiej rozmowie możesz wypytać go o potwora w klatce - nyktemerona (#6 na mapie Mały Rynek). Rozmówca powie ci o tym biologiczno-mechanicznym stworzeniu, na którym chciałby przeprowadzić eksperymenty. Jeśli chcesz mu pomóc przetransportować potwora z klatki, to zgódź się na jego plan.

Ten zakłada podejście do klatki i zamontowanie specjalnego urządzenia - Grudki Teleportacyjnej. Aby zbliżyć się do klatki porozmawiaj z El-Jinto (#6 na mapie Mały Rynek) i zapłać mu (20 błyszków) albo przekonaj korzystając z perswazji. W ten sposób znajdziesz się przy klatce, na której znajdziesz specjalny panel. Jeżeli nie uda ci się przymocować urządzenia zostaniesz złapany, a przyrząd zostanie ci odebrany. Możesz powiedzieć El-Jinto o całym zleceniu lub wrócić do Beleazara i powiedzieć mu o wszystkim. Będzie niepocieszony, ale podaruje ci 20 błyszków za fatygę.

010
Beleazar (#1), El-Jinto (#2) oraz nyktemeron (#3).

Jeżeli ci się powiedzie, to potwór zniknie z klatki, a jego opiekunowie odejdą. Porozmawiaj z kapłanem, a następnie udaj się do Rafy Upadłych Światów (#1 na mapie Mały Rynek) i podejdź w pobliże obelisku (#3 na mapie Rafa Upadłych Światów), gdzie spotkasz uwolnionego nyktemerona, którego musisz pokonać. Nie będzie to zadanie proste, ponieważ przeciwnik posiada 120 punktów zdrowia oraz dysponuje silnymi atakami obszarowymi, które dodatkowo wywołują negatywne stany. Dlatego jeżeli zależy ci na wygranej musisz posiadać odpowiednio silnego bohatera/drużynę. Pamiętaj także, że w przypadku „śmierci" głównego bohatera odrodzi się on w świątyni w Bebechach. Po dojściu do siebie możesz wrócić do potwora i zaatakować go ponownie - będzie osłabiony o tyle punktów życie, ile zabrałeś mu w pierwszym starciu.

Po walce przeszukaj ciało bestii i wyjmij z niej mózg nyktemerona. Następnie udaj się z nim do Beleazara i przekaż mu go. W podzięce otrzymasz pierścień Psychiczna Obrona.

Druga możliwość, to powiedzenie El-Jinto o prośbie twojego zleceniodawcy. Opiekun potwora powie, że mógłby się podzielić wiedzą na jego temat z kapłanem - zdecyduj czy na to przystaniesz czy powiesz, że powinien sam zdobyć tę wiedzę.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Ofiara Rozpaczy

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Pożyczone i zgubione

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyznawcy Pana Wcieleń

W pierwszym przypadku El-Jinto przekaże ci swoje notatki, które możesz podrzeć na oczach kapłana (ten wpadnie w rozpacz, a El-Jinto nie będzie chciał mieć z tobą nic wspólnego) lub przekazać mu je (szczęśliwy podaruje ci w zamian pierścień Psychiczna Obrona oraz 20 błyszków). W drugim Beleazar podbiegnie do was i zrozpaczony wyzna, że powie o wszystkim Zakonowi Prawdy podając się za tajnego agenta Eonów, któremu przeszkodzono w wykonaniu misji.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami