Wiedźmin 3: Krew i Wino - Szturm na Dun Tynne

Misja głównej, w której bierzemy udział w ataku na twierdzę razem z wojskami księżnej.

Zadanie rozpocznie się automatycznie po zakończeniu misji Szlachcic z Cintry. Twoim celem będzie udanie się do młyna hrabiego de la Croix, gdzie o północy będzie oczekiwał na ciebie Damien z wojskiem. Jeśli do tej pory brakuje ci sporo czasu, to skorzystaj z medytacji, aby nie czekać zbyt długo.

Uwaga - przed udaniem się we wskazane miejsce warto ukończyć wszystkie misje poboczne, ponieważ stracisz możliwość ich ukończenia. Dobrym posunięciem jest też zapisanie gry przed kluczowym momentem przygody. Komunikat o tych dwóch sprawa pojawi się zresztą w trakcie zbliżania do miejsca zbiórki.

m026

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk

Kiedy pojawi się Damien omów z nim plan ataku na Dun Tynne (#2 na mapie). Kiedy rozpocznie się szturm Geralt przeskoczy przez mur w wyznaczonym miejscu i zacznij walkę ze strażnikami. Na placu jest sporo miejsca na wykonywanie uników, z czego często korzystaj. W pierwszej kolejności staraj się eliminować łuczników i pamiętaj, żeby rywali atakować pojedynczo, żeby nie dać im się otoczyć. W pojedynkach z ciężkozbrojną piechotą możesz ich oszałamiać znakiem Aksji, a potem szybko dobijać.

Po walce przejdź przez przejście i rozpraw się z dwoma strażnikami z lewej. Następnie wyrusz w stronę Roderika oraz jego świty. Staraj się zwabiać rywali pojedynczo do przejścia, gdzie możesz ich wykańczać.

027
Ogłuszanie Aksji i wyprowadzenie silnych ciosów szybko zakończy walkę

Z samym Roderikiem najlepiej rozpocząć walkę w momencie pozbycia się jego ludzi. Jeśli chcesz szybko się z nim rozprawić, to wspomagaj się znakami. Dobrze jest ogłuszać przeciwnika znakiem Aksji, a potem zadawać silne ataki (obrazek powyżej). Przesłuchaj pokonanego wypytując o Syannę, po czym zdecyduj czy udzielisz mu pomocy czy zostawić na pastwę losu.

Przejdź przez drewniane wrota i rozpocznij walkę z kolejną partią przeciwników. Uważaj zwłaszcza na Borga Żelaznego dzierżącego dwuręczny miecz. Po załatwieniu rywali wbiegnij na podwyższenie i przebij się przez mały oddział kuszników. Po kilku kolejnych krokach dotrzesz na miejsce, gdzie rozpocznie się scenka, po której dołączą do ciebie Regis i Dettlaff.

Ruszaj z kompanami na kolejny plac, gdzie roi się od przeciwników. Możesz dołączyć do walki lub popatrzeć, jak towarzysze szybko rozprawiają się z przeważającymi siłami przeciwnika.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Długa noc

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami