Część graczy sugeruje na oficjalnym forum dyskusyjnym Wiedźmina 3, że walki z bossami w dodatku Serca z Kamienia nie były do końca zbalansowane pod względem poziomu trudności.

Główne zarzuty kierowane są pod adresem Klucznika, dysponującego umiejętnością szybkiego leczenia, choć obrywa także - nie wdając się w spoilery - „Największy Koszmar”.

„Nienawidzę tej walki” - przyznał sam Marcin Momot, mówiąc o tej pierwszej potyczce.

„Właśnie popytałem w studiu i okazuje się, że dodatek Serca z Kamienia dostanie pewne zmiany w balansie walk z bossami, w ramach łatki 1.11” - dodał menedżer odpowiedzialny w CD Projekt Red za kontakty ze społecznością.

Natychmiast pojawiły się głosy, że trzeba po prostu „być lepszym”, a nie od razu upraszczać potyczki, na co Momot odparł, że „wyższe poziomy trudności pozostaną dużym wyzwaniem”.

Aktualizacja 1.11 trafi na PC jeszcze dzisiaj, a na konsolach pojawi się „niedługo potem”. Jak wynika z pełnej listy zmian i poprawek, naprawiony zostanie też błąd ze znikającymi glifami, z zadaniami na Skellige czy z arachnomorfami niewrażliwymi na efekty Gwiazdy Tańczącej.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Reklama