Twórca Assassin's Creed Unity opowiada o „przełomowych” technologiach w grze

Tłumy i realistyczne stroje.

Assassin's Creed Unity ma wiele do udowodnienia pod względem oprawy graficznej, biorąc pod uwagę postawienie na konsolach na rozdzielczość 900p i 30 klatek na sekundę. Jeden z deweloperów mówił w ostatnim wywiadzie o stosowanych technologiach.

1
Arno otrzyma 200 elementów wyposażenia

- W grze jest rok 1790. To były „brudne” czasy i ważne jest, by odwzorować to w mieście - mówił Jeffrey Spicer, specjalista od oprawy i projektów postaci. - Ze względu na zasoby pamięci i moc konsol udało się przygotować znacznie bogatsze efekty graficzne.

Jak powtarzają twórcy, w Unity zobaczymy największe tłumy w historii serii, ale także większą różnorodność, jeśli mowa o wyglądzie postacie niezależnych.

- Dokonaliśmy przełomu pod względem skanowania twarzy, cieniowania skóry czy wilgoci oczu. Wszystko to składa się na bardziej realistyczne i wiarygodne postacie, pomagające wciągnąć gracza w opowieść i świat.

- Zamiast modelować jeden obiekt w 3D, moi twórcy postaci muszą pracować nieco jak projektanci mody: tworzą teraz przód i tył koszuli, łącząc dwie części szwem, a wszystko ma swoją wagę - dodaje Spicer w rozmowie z serwisem Develop.

- Jednym największych przełomów są też włosy. Udało nam się dla każdej postaci przygotować ten element w dużo bardziej realistyczny sposób. Mamy ponad 50 bohaterów odwzorowanych z bardzo wysokim poziomem detali, a reszta świata jest oczywiście nieco mniej szczegółowa.

Assassin's Creed Unity ukaże się 13 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (8)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (8)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami