W horrorze Alien: Isolation gracze „nigdy nie poczują się bezpiecznie”

Creative Assembly chce sprawić, by obcy ponownie stał się przerażający.

Projektanci Alien: Isolation opublikowali nowy materiał wideo, w którym opowiadają o kreowaniu atmosfery napięcia i stałego niebezpieczeństwa w horrorze z ksenomorfem w roli głównej.

- W pierwszym filmie „Obcy” bohaterowie spotykają tę przerażającą istotę. Atmosferę takiego spotkania postanowiliśmy oddać w naszej grze - wyjaśnił Al Hope, dyrektor kreatywny projektu. - Chcieliśmy sprawić, by obcy na nowo stał się straszny.

Twórcy podkreślają, że zachowaniem przeciwnika nie będą kierowały żadne skrypty, kosmita będzie dynamicznie dostosowywał się do poczynań i decyzji graczy.

- Obcy przestaje być straszny, jeżeli odbiorca szybko rozpozna i zapamięta schematy rządzące jego działaniami - zaznaczył deweloper Gary Napper.

Creative Assembly dokłada wszelkich starań, by gracze byli stale zaniepokojeni i za wszelką cenę unikali spotkań z polującym na główną bohaterką - Amandę Ripley - ksenomorfem.

- Musisz trzymać się z daleka - zauważył Hope. - Obcy cały czas cię szuka, jest inteligentny, nieprzewidywalny i niebezpieczny. Nawet jeżeli znajdziesz broń, będziesz się zastanawiał: „Jeżeli wystrzelę, czy on to usłyszy…?”.

- To gra, w której nigdy nie poczujesz się bezpiecznie - podsumował projektant.

Alien: Isolation zadebiutuje przed końcem roku, trafi na PC, PS3, PS4, Xbox One i Xboksa 360.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami