Jakość oprawy graficznej w Wiedźminie 3 na konsolach nowej generacji nie będzie znacząco odbiegała od wersji PC - uważa Marcin Iwiński, współzałożyciel CD Projektu.

- Na PC, które mają w teorii nieskończony potencjał, otrzymamy nieco więcej, ale trzeba będzie zainwestować - mówił menedżer w rozmowie z serwisem MCV India. - Różnica na konsolach nie będzie wielka, ponieważ są jak nowe komputery.

- Uważam więc, że gracze na każdej z platform dostaną ekstremalnie dobre doświadczenie i powinni być zadowoleni z jakości - dodał.

Iwiński po raz kolejny powtórzył w wywiadzie, że posiadacze PlayStation 3 nie powinni spodziewać się konwersji poprzedniej odsłony serii - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

- Na pewno chcielibyśmy, żeby tak się stało, ale już Wiedźmin 2 na PC był tak ogromny, że port na X360 zajął nam rok. Xbox 360 to platforma potężniejsza i łatwiejsza w pracy niż PS3, więc potrzebowalibyśmy kolejnego półtora roku.

- Jeśli spojrzymy na premierę edycji X360 i ówczesne PC to różnica jest duża, a jeśli dodamy do tego następne półtora roku i porównamy z komputerami dostępnymi w tym okresie, to różnice będą ogromne. To niewykonalna misja.

Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje w tym roku na PC i nowych konsolach.

Reklama