Wiedźmin 3: Dziki Gon - Nowe informacje

Około 100 godzin rozgrywki, zmieniony system walki i interfejs dedykowany PC i konsolom.

W dwóch niemieckich magazynach o grach wideo - PC Games i Gamestar - pojawiły się zapowiedzi trzeciej części serii Wiedźmin. Poza wcześniej opublikowanymi informacjami, czasopisma dotarły do kilku nowych faktów.

Twórcy przygotowują możliwość zaimportowania zapisanych stanów gry z poprzednich części serii, ale poczynania z wcześniejszych odsłon będą miały minimalny wpływ na reakcje bohaterów niezależnych.

Główny wątek fabularny wystarczy na ok. 50 godzin rozgrywki. Czas podwoją dodatkowo misje pobocznej, więc gracze, którzy zechcą zajrzeć w każdy zakamarek mapy, spędzą z Geraltem nawet 100 godzin.

Decyzje, które będziemy podejmować podczas rozgrywki, już tradycyjnie będą miały spory wpływ na reakcje i wydarzenia. CD Projekt RED szykuje 36 różnych „stanów” świata, aktywnych w zależności od naszych poczynań. Planowane są trzy zakończenia, każde potrwa godzinę.

W Dzikim Gonie polskie studio stawia nacisk na otwarty świat. Znikną niewidzialne bariery, Geralt skorzysta z oswojonych za pomocą znaku Axii koni, „pożyczy” też łodzie. Co ciekawe, bohater w końcu nauczy się skakać i wspinać na przeróżne przeszkody terenowe. Wprowadzony zostanie system szybkiej podróży, podobny do tego ze Skyrim.

Bohater odwiedzi trzy główne tereny: miasto Novigrad, wyspy Skellige i toczone wojną pustkowia. Gracze znudzeni wykonywaniem zadań i misji pobocznych, otrzymają możliwość polowania na zwierzęta, zbieranie skór czy trofeów. Znikną ekrany ładowanie przy wchodzeniu i wychodzeniu z budynków.

Ujawniono także kilka szczegółów na temat systemu walki. Po poznaniu słabych stron bestii, Geralt będzie w stanie precyzyjnie uderzyć w czuły punkt przeciwnika. Odwzorowano to za pomocą systemu podobnego do VATS z serii Fallout, ze spowolnionym upływem czasu. Potyczki staną się bardziej efektowane, ale także z większym naciskiem na taktykę. Zrezygnowano z quick time events, w których jedynym wyzwaniem było wciśnięcie przycisku w odpowiednim czasie.

Główny bohater będzie zdobywał doświadczenie jedynie za ukończone misje. Zabijanie potworów to sposób na napełnienie portfela.

Zmiany dotkną także elementów interfejsu. Co najważniejsze, twórcy planują stworzenie dwóch układów menu - różnych na konsolach i PC.

Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt) ukaże się w 2014 roku na PC i konsole następnej generacji. Oficjalnie potwierdzono już wersję PlayStation 4.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami