Skip to main content

Wiedźmin 1 - bestiariusz: wszystkie księgi

Lista ksiąg zawierających wpisy do bestiariusza.

Do zrealizowania wybranych zleceń w grze Wiedźmin 1 potrzebne są wpisy w bestiariuszu. Strony te ujawniają mocne i słabe strony potworów, jak również umożliwiają pozyskiwanie z nich nowych składników. Aby zdobyć nowe wpisy, musisz nabywać i czytać książki poświęcone konkretnym potworom. Warto wiedzieć, że przeczytane księgi możesz sprzedać, dlatego nigdy ich nie wyrzucaj. Przeczytane pozycje są oznaczone żółtym komentarzem po wskazaniu przeglądając je u sprzedawcy.


Na tej stronie:


Bestiariusz - strony w rozdziale 1

Antykwariusz [1] to twój główny sprzedawca tomów. Znajdziesz go w godzinach porannych w gospodzie (posiada niebieską nazwę i wygląda jak inni klienci). Sprzedaje również wiele innych pozycji na różne tematy, jak również sprzedaż przeczytane woluminy. Drugie źródło ksiąg i zwojów to wiedźma Abigail [2].

  • Barghesty - 50 orenów, wiedźma Abigail i Antykwariusz
  • Księga zwierząt - 100 orenów (o psach i wilkach), wiedźma Abigail i Antykwariusz
  • Potwory bagienne - 200 orenów (utopce, topielce i bloedzuigery), wiedźma Abigail i Antykwariusz
  • Księga trwogi i obrzydzenia, tom 1 - 250 orenów (ghule i graveiry), Antykwariusz

Bestiariusz - strony w rozdziale 2

W rozdziale drugim kilka tomów nabędziesz jednak również u Kalksteina [3], lecz głównym źródłem wiedzy jest antykwariusz [4]. W ofercie posiada następujące tomy:

  • Księga zwierząt - 100 orenów (o psach i wilkach)
  • Potwory bagienne - 200 orenów (utopce, topielce i bloedzuigery)
  • Księga trwogi i obrzydzenia, tom 1 - 250 orenów (ghule i graveiry)
  • Ożywienie nieożywionego - 150 orenów, o golemach (przedmiot fabularny)
  • Droga, z której się nie wraca - 150 orenów (kościej)
  • Upiory, potępieńce i widma - 400 orenów (upiory, północnice, południce), księgę sprzedaje również Kalkstein
  • Ornitoreptyle - 400 orentów (bazyliszki, kuroliszki, wywerny), księgę sprzedaje również Kalkstein
  • Księga trwogi i obrzydzenia, tom 2 - 400 orenów (zjadarki, alghule, cmentary), księgę sprzedaje również Kalkstein
  • O przekleństwach i przeklętych - 500 orenów (echinospy, wilkołaki, strzygi, archespory)

Bestiariusz - strony w rozdziale 3

Handlarze w Wyzimie Handlowej przebywają na placu targowym. Najważniejszym z nich jest pierwszy od strony północnej - sprzedawca książek [5]. Możesz także odwiedzić Kalksteina, który teraz przebywa w wieży na bagnach.

U tego handlarza nabędziesz niemal wszystkie dostępne księgi poświęcone bestiom dostępne w grze:

  • Ożywienie nieożywionego - 150 orenów, o golemach (przedmiot fabularny)
  • Droga, z której się nie wraca - 150 orenów (kościej)
  • Upiory, potępieńce i widma - 400 orenów (upiory, północnice, południce)
  • Ornitoreptyle - 400 orentów (bazyliszki, kuroliszki, wywerny)
  • Księga trwogi i obrzydzenia, tom 2 - 400 orenów (zjadarki, alghule, cmentary)
  • O przekleństwach i przeklętych - 500 orenów (echinospy, wilkołaki, strzygi, archespory)
  • Cudowny świat insektoidów - 600 orenów (kikimory, wije)
  • Wampiry: fakty i mity - 600 orenów (alpy, bruxy, fledery, garkiny)
  • Vodyanoi albo ryboludzi opisanie - 600 orenów (potwory rozdziału czwartego: Dogan, wojownicy i kapłani Dogana)
  • Ostatnie życzenie - 800 orenów (geniusze żywiołów / żywiołaki)

Bestiariusz - strony w rozdziale 4

  • Potwory bagienne - 200 orenów (utopce, topielce i bloedzuigery), wiedźma Abigail / guślarka mieszkająca w chacie przy gospodzie
  • Wampiry: fakty i mity - 600 orenów (alpy, bruxy, fledery, garkiny), Pustelnik na Polach
  • Cudowny świat insektoidów - 600 orenów (kikimory, wije), Pustelnik na Polach

Następnie: Wiedźmin 1 - zielnik: wszystkie księgi

Spis treści: Wiedźmin 1 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 1 - petardy: lista wszystkich

Zobacz także