Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Unpacking - mieszkanie 4: rok 2010

Jak zaparzyć kawę, posłuchać kilku nagrań i odblokować cztery osiągnięcia

W 2010 roku będzie trzeba zapełnić swoimi rzeczami cztery pokoje. Nie będzie to takie proste, ponieważ tym razem miejsca jest naprawdę niewiele.


Na tej stronie:


Łazienka

Łazienka jest dość prostym pomieszczeniem. Porozkładaj przedmioty, jak ci pasuje. Pamiętaj, aby spuścić wodę z muszli klozetowej. W tym celu po prostu aktywuj spłuczkę (1).

Jest to trzeci z siedmiu sedesów, potrzebny do osiągnięcia Z siłą wodospadu.


Kuchnia

Tu również nie ma za dużo miejsca, ale za to jest mnóstwo szafek i szuflad. Jeżeli jednak polujesz na osiągnięcia, to nie zaczynaj tu od rozpakowywania kartonów. Przynajmniej nie w kuchni. Zamiast tego, zacznij od zaparzenia kawy.

Aby zaparzyć kawę i odblokować osiągnięcie Napijmy się kawy, musisz ustawić na stole sześć konkretnych przedmiotów obok siebie. Wszystkie znajdziesz w kuchni (jeden jest w szufladzie). Ustaw przedmioty tak, jak na obrazku poniżej (2), by odblokować osiągnięcie.

Jeżeli zrobisz to na samym początku, zaoszczędzisz sobie żonglowania przedmiotami.


Salon

W salonie ważnym jest, by nie zasłaniać telewizora. Może być też trudno znaleźć odpowiednie miejsce na gitarę, najlepiej położyć ją na szafce po lewej stronie ekranu.

W tym pokoju można zdobyć osiągnięcie Puść muzyczkę. Aby je dostać, trzeba włączyć gramofon. Gramofon stoi na czarnym stoliku obok kanapy (3).

Najedź kursorem na urządzenie i naciśnij B/kółko na kontrolerze lub prawy przycisk myszy na PC.


Sypialnia

Przyda się sporo cierpliwości, by poukładać wszystko na swoich miejscach. Cała bielizna powinna znaleźć się w szufladach w garderobie. Jak czasochłonne by nie było układanie skarpetek, sugerujemy wykonać dodatkowy krok, by z marszu odblokować osiągnięcie Porządek z bielizną.

Aby je zdobyć, będzie trzeba wyjąć wszystkie skarpetki z szuflady drugiej od góry. Można je tymczasowo położyć na łóżku. Następnie należy włożyć je do pierwszej szuflady od góry (4). Powinno to odblokować osiągnięcie.

Gdy skończysz układać wszystkie rzeczy, u dołu ekranu pojawi się gwiazdka oznaczająca zakończenie poziomu. Odblokujesz też osiągnięcie Dajesz radę.

Następnie: Unpacking - mieszkanie 5: rok 2012

Spis treści: Unpacking - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Unpacking - mieszkanie 3: rok 2007

O autorze

Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty. Wcześniej zajmował się drzewkami bonsai oraz był prezenterem radiowym.

Komentarze

More On Unpacking

Najnowsze artykuły