Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft opóźnia przyszłe DLC do strzelanki The Division

Chce skupić się na bazowej grze.

Ubisoft poinformował, że zdecydował się na opóźnienie premiery kolejnych DLC do sieciowej strzelanki The Division, w celu poprawienia „nagromadzonych” problemów podstawowej gry.

The Division nie ma łatwego życia

Komunikat na oficjalnej stronie wymienia w szczegółach, co deweloperzy zamierzają wprowadzić w następnej aktualizacji, oznaczonej numerem 1.4.

Mowa między innymi o błędach wyszczególnionych na liście znanych usterek, ale także o bardziej ogólnych zmianach i poprawkach w balansie. Ubisoft chce więc sprawić, by znajdywany przez graczy sprzęt był bardziej interesujący, a samotna zabawa - ciekawsza.

Do tego modyfikacje w poziomie trudności i czasie potrzebnym na zabicie wrogów, szlifowanie detali w trybie rywalizacji czy szereg drobnych poprawek, jak fakt, że skórki na broń zajmują miejsce w ekwipunku.

Pierwotnie zakładano, że aktualizacja 1.4 ukaże się jednocześnie z drugim większym rozszerzeniem DLC, o nazwie Przetrwanie. Te plany nie są już aktualne, choć dodatek ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Nie podano konkretnej daty.

„Podczas prac nad łatką 1.4, dzięki waszym opiniom i naszym własnym wnioskom stało się jasne, że priorytetem powinno być dla nas poprawienie podstawowych wrażeń z rozgrywki” - napisano w komunikacie.

Jednocześnie opóźnienie notuje trzecie z ogłoszonych już rozszerzeń. Ostatni Bastion miał ukazać się jeszcze w tym roku, ale teraz plany zakładają „początek 2017 roku”.

„Nowy harmonogram pozwoli nie tylko wzmocnić podstawowe wrażenia z rozgrywki przed dodaniem nowych treści, ale także ciągle je poprawiać poprzez poświęcenie więcej czasu na produkcję, co przełoży się na wyższą jakość” - dodaje Ubisoft.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze