Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Game Awards z rekordową oglądalnością. Pomogły Steam Decki

Wyniki robią wrażenie.

Tegoroczna gala The Game Awards może pochwalić się nowym rekordem oglądalności. Geoff Keighley - organizator i jednocześnie prowadzący - ujawnił, że wydarzenie oglądało w sumie aż 103 miliony osób.

Jak dowiadujemy się z opublikowanych statystyk, impreza osiągnęła najlepszy wynik w swojej dziewięcioletniej historii. Dla porównania, w poprzednich dwóch latach przed ekranami zebrało się około 85 milionów graczy, co oznacza, że w tym roku wydarzeniem zainteresowało się ponad 18 milionów nowych internautów.

Wynik ten zdumiewa jeszcze bardziej, jeśli zwrócimy uwagę na liczby z lat odleglejszych. W porównaniu z 2019 rokiem, gala może pochwalić się ponad dwukrotnie większą grupą oglądających. Dużą rolę w przebiciu rekordu odegrała platforma Steam, na której zgromadziło się nawet 9 milionów unikalnych użytkowników. Wszystko to za sprawą transmisji, podczas której można było wygrać konsolę Steam Deck.

Tegoroczna gala przyniosła za sobą masę wyczekiwanych zapowiedzi i trailerów, co z pewnością zaowocowało wysoką oglądalnością. Przypomnijmy, że wśród zaprezentowanych tytułów znalazło się między innymi Death Stranding 2, Diablo 4, Star Wars Jedi: Ocalały i Cyberpunk Widmo Wolności. Nie zabrakło także zabawnych sytuacji, w postaci chociażby nastolatka, który zadedykował statuetkę gry roku Billowi Clintonowi.

Łatwo jest porównywać wyniki The Game Awards z innymi imprezami, ale my skupiamy się przede wszystkim na własnym rozwoju - od 1,9 miliona, do 103 milionów. Taki sukces był możliwy tylko dzięki naszemu zespołowi oraz niesamowitemu wsparciu ze strony branży oraz fanów. Planujemy robić jeszcze lepsze rzeczy!” - napisał na Twitterze Keighley.

Read this next