Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Star Citizen „nigdy nie zostanie uproszczone, by sprostać słabszym platformom”

Jedyna ewentualność poza PC to nowe konsole.

Produkcja bijąca ostatnio wszelkie rekordy społecznościowego finansowania - Star Citizen - „nigdy nie zostanie uproszczona, by sprostać słabszym platformom” - obiecują twórcy w najnowszym wpisie na oficjalnym blogu.

„Star Citizen to gra na PC” - czytamy. „NIGDY nie zostanie uproszczona, by sprostać słabszym platformom. Nie sprowadzimy opcji kontroli czy wspieranych akcesoriów do najniższego wspólnego mianownika. Nie zrezygnujemy z opcji i funkcji tylko po to, by całość działała na jakieś konfiguracji.”

„Właśnie aktualizowałem mój komputer w biurze do pary Titanów w SLI, napędzających monitor 4K, oraz drugi, w 1440p (dzięki za prezenty, Nvidia!). Zamierzamy budować potężną maszynę AMD z CZTEREMA R9 290X i ośmiordzeniowym procesorem oraz zestawem monitorów 4K ze wsparciem dla Eyefinity (dzięki AMD)!”

„Wydaje wam się, że to konfiguracja zbliżona do konsol, nawet tych z najnowszej generacji?” - pytają retorycznie twórcy, nie zdając sobie chyba sprawy z tego, jaki sprzęt posiada standardowy gracz PC.

Już w zeszłym roku producent kosmicznego symulatora - Chris Roberts - chwalił komputery stacjonarne.

„Platforma PC jest świetna, ponieważ ciągle się zmienia. Nie ma określonych zasad czy kontroli nad tym, co znajdzie się w ekosystemie. Jeśli ciekawa, nowa technologia jak Oculus Rift pojawia się na horyzoncie, ma szansę znaleźć poparcie i popularność.”

Deweloper wykluczył możliwość wydania gry na PlayStation 3 i Xboksie 360, ale nadal myśli o PS4 i Xbox One.

„Jeśli chodzi o konsolę nowej generacji: nie mamy OBECNIE żadnych planów, ale pozostaję otwarty. JEŚLI właściciele platform umożliwią nam aktualizację kodu i danych bez ograniczeń lub czasochłonnych certyfikacji i JEŚLI pozwolą społeczności na swobodną wymianę opinii na wszystkich platformach, dopiero wtedy ROZWAŻYMY wsparcie.”

Pełna wersja Star Citizen ukaże się w 2015 roku, będzie połączeniem Wing Commander, Privateer i Freelancer. Fabuła inspirowana jest upadkiem Cesarstwa Rzymskiego. Poza kampanią dla pojedynczego gracza dostaniemy możliwość gry wieloosobowej i w kooperacji, także bez połączenia z Internetem.

Zobacz na YouTube

Read this next