Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man 2 - Światła, kamera, akcja

Robimy zdjęcia kampusu.

W Willamsburgu do wykonania jest kilka misji z cyklu Brooklyn Visions. Poniżej opisujemy zadanie Światła, kamera, akcja w grze Marvel's Spider-Man 2.

  • Rodzaj misji: Brooklyn Visions
  • Dzielnica: Willamsburg

Na tej stronie:


Początek zadania Światła, kamera, akcja

Na poniższej mapie zaznaczyliśmy początek zadania, a na obrazku znajdziesz Odyssey, którą stoi przed ekranem i czeka, aż jej pomożesz.


Przyjrzyj się wysokiemu budynkowi kawałek dalej; Zrób ładne zdjęcie kampusu BVA; Zrób jeszcze dwa zdjęcia

  • Udaj się do pierwszego celu misji, czyli na dach wieżowca. Tam odnajdziesz zepsutego drona.
  • Następnie podejdź do krawędzi wieżowca i spójrz w stronę kampusu. Przesuń palcem po touchpadzie pada, aby wyciągnąć aparat. Zrób zdjęcie kampusowi (na poniższym obrazku pokazaliśmy kampus i ujęcie, jakie trzeba poszukać, aby zrobić dobre zdjęcie).
  • Teraz Twoim zadaniem jest zrobienie kolejnych zdjęć. Udaj się do znaczników misji, by z dachów przeciwległych wieżowców zrobić dwa nowe zdjęcia. Poniżej wskazujemy drugi wieżowca, z którego należy zrobić zdjęcia.
  • A poniżej trzeci wieżowiec.

Zdjęcia studenckiego życia

  • Następnym celem jest zrobienie trzech fotek obiektów, które są ważnymi częściami kampusu. Na poniższych obrazkach wskazujemy te obikety,
  • Drużyna e-sportowa - uczniów znajdziesz za szybką, w budynku. Jeśli nie możesz odnaleźć tego obiektu, najpierw zlokalizuj boisku, a potem spójrz na niebieskie zadaszenie. Tuż obok zadaszenia znajduje się sala, w której znajdują się gracze.
  • Klub droniarzy znajduje się na boisku do footballu amerykańskiego. Poszukaj ujęcia, na którym znajdują się osoby stojące ma bieżni stadionu.
  • Szklarnia znajduje się na dachu budynku, który znajduje się na obrzeżach kampusu.

Leć za dronem bez lądowania

  • Udaj się do miejsca, gdzie znajduje się kolejny cel zadania.
  • Musisz lecieć za dronem. Kiedy dron wystartuje leć za nim. Nie możesz ani razu dotknąć podłoża – wówczas próba zostanie niezaliczona.
  • Aby zaliczyć próbę, połącz szybowanie (przycisk: trójkąt) oraz bujanie się na pajęczej sieci. Po tym jak dron wystartuje, najpierw szybuj, a gdy zbliżysz się do budynków, zacznij się bujać na linie, aby ominąć budynki. Gdy przestrzeń znowu będzie wolna od budynków, znowu przejdź w tryb szybowania.
  • Kiedy zobaczysz na dachu żółte i niebieskie dymu, wyląduj obok nich, aby zakończyć zadanie.

Następnie: Spider-Man 2 - Prezent

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Bal absolwentów

Read this next