Skip to main content

Saints Row nie powiedziało ostatniego słowa. Ujawniono plany na DLC

Darmowe i płatne.

Volition podzieliło się planami na popremierowe treści dla ubiegłorocznego Saints Row. Wiadomość może być pewnym zaskoczeniem po chłodnym przyjęciu gry i sporych zmianach w samym studiu, które zostało włączone w szeregi Gearbox.

Odsłona z października miała zresetować serię, lecz wydaje się, że na dobre ją uśmierciła. Zaraz po premierze narzekano na liczne błędy i puste miasto, ale także na bardziej fundamentalne problemy, jak nieciekawe postacie czy atrakcje poboczne. Deweloperzy szybko potwierdzili, że nowe treści muszą zostać odstawione na boczny tor, podczas gdy biorą się za łatanie.

Od tego czasu wydano liczne łatki, więc sytuacja jest już być może nieco lepsza - jeśli tylko ktoś byłby chętny do powrotu do gry, która - jak się wydaje - zmarnowała najważniejsze, pierwsze wrażenie. Twórcy mają najwyraźniej czas, by zająć się dodatkami, które ujawniono w harmonogramie.

Plany dla Saints Row

Najpierw - w kwietniu - otrzymamy darmowy pakiet przedmiotów kosmetycznych, związanych z premierą Dead Island 2, innej licencji w posiadaniu Deep Silver. Ciekawiej będzie w maju, gdy bez - dodatkowych opłat - mapa rozszerzy się o nową dzielnicę. Do tego tryb fotograficzny i odświeżona walka, a także - już płatne - misje fabularne i wydarzenia.

Idąc dalej, lipiec to bliżej nieokreślone nowe opcje i poprawki, a także płatny tryb rozgrywki z Morderczym Cyrkiem Doca Ketchuma. Listę jak na razie zamyka sierpień, gdzie mamy podobny podział: darmowa dzielnica oraz kolejny zestaw usprawnień oraz płatne misje fabularne, wrogowie oraz przedmioty kosmetyczne.


Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?

Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.

Pobierz darmowy fragment i zamów książkę „Legendy gier wideo” w przedsprzedaży »

Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.

Dowiedz się więcej teraz »

Read this next