Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Reżyser Wiedźmina 4 obiecuje zero crunchu

„Nigdy na mojej warcie”.

Wczoraj CD Projekt nieoczekiwanie potwierdził, że trwają prace nad nowym Wiedźminem (nazywanym przez media i fanów „Wiedźminem 4”). Twórcy gry obiecują, że w trakcie rozwoju projektu postarają się uniknąć nadgodzin.

Zjawisko tak zwanego crunchu, czyli pracy po godzinach, było problemem podczas przygotowania Cyberpunk 2077. Niektórzy zaczęli więc obawiać się, że podobnie będzie w trakcie kolejnej odsłony uznanego cyklu.

Nigdy na mojej warcie!” - na Twitterze zapewnia Jason Slama, który pełni funkcję reżysera nowego Wiedźmina. Deweloper odpowiedział na wpis internauty, który sugerował, że nadgodziny ponownie staną się kłopotem.

Wspomniany twórca dotychczas zajmował się karcianym Gwintem, którego był reżyserem. W przeszłości na różnych szczeblach odpowiadał za rozwój produkcji, a wcześniej był zatrudniony w jednym ze studiów Ubisoftu.

Wiedźmin 4 powstaje na silniku Unreal Engine 5. Data premiery nie jest znana.

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami. .

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze