Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pustynne Atlas Fallen nie spali komputerów. Znamy wymagania sprzętowe

Premiera w sierpniu.

Studio Deck 13 przedstawiło oficjalne wymagania sprzętowe Atlas Fallen, a więc pustynnej gry akcji, przypominającej nieco serię Monster Hunter. Okazuje się, że nie będziemy potrzebować sprzętu z najwyższej półki.

Pełne zestawienie znajdziemy na profilu Twitter studia. Na szczęście wymagania nie należą do najwyższych. Do uruchomienia gry na najniższych detalach będziemy potrzebować karty graficznej Geforce GTX 1050 Ti oraz 8 GB RAM-u, co w dzisiejszych czasach jest całkiem oszczędną opcją.

Do rozgrywki z wyższymi ustawieniami graficznymi zaleca się natomiast Geforce GTX 1070 Ti oraz 16 GB pamięci RAM. Do zainstalowania gry będziemy potrzebować 35 GB wolnego miejsca na dysku. Co istotne, twórcy nie sugerują wykorzystania mocniejszych dysków SSD.

Atlas Fallen - wymagania minimalne (1080p/30fps)

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel Core i5-6600K lub AMD Ryzen 3 1200
  • Karta graficzna: GeForce GTX 1050 Ti lub Radeon RX 470
  • RAM: 8 GB
  • Miejsce na dysku: 35 GB

Atlas Fallen - wymagania zalecane (1080p/60fps)

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel Core i7-9800X lub Ryzen 5 3600
  • Karta graficzna: GeForce GTX 1070 Ti lub Radeon RX 5700
  • RAM: 16 GB
  • Miejsce na dysku: 35 GB

Atlas Fallen zadebiutuje na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X już 10 sierpnia. Twórcy poinformowali niedawno o oficjalnym ozłoceniu gry, więc nie powinniśmy spodziewać się kolejnych opóźnień.

Produkcja czerpie wyraźne inspiracje z serii Monster Hunter. Jak czytamy w opisie, w grze „zapolujemy na legendarne potwory, korzystając z potężnych broni i zdolności przesyconych mocą piasków oraz biorąc udział w spektakularnych walkach” z pomocą „zmiennokształtnych” broni. Przykładowe starcia mogliśmy zobaczyć w ostatnim zwiastunie.

Read this next