Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Atlas Fallen wygląda jak udane Forspoken. Pierwszy trailer z rozgrywką

Pustynna akcja.

Atlas Fallen od studia Deck 13 Interactive zapowiada się interesująco. Pustynna gra akcji od twórców Lords of the Fallen i serii The Surge otrzymała pierwszy zwiastun z fragmentami rozgrywki.

Całość przypomina nieco Forspoken, przynajmniej w części założeń, obejmujących pustynne miejsce akcji oraz dynamiczny system walki, w którym sporo czasu spędzanego w powietrzu. Są też potwory i dynamiczne przemieszczanie się, choć tutaj ograniczone najwyraźniej do „ślizgania się” po piasku.

O grze usłyszeliśmy po raz pierwszy w zeszłym roku podczas imprezy Gamescom, a na początku marca podano datę premiery - 16 maja obecnego roku, na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Choć do premiery zostało niewiele czasu, nadal nie brakuje pytań na temat rozgrywki.

Wydaje się bowiem, że Atlas Fallen czerpie inspiracje także z serii Monster Hunter. Jak czytamy w opisie, zapolujemy na legendarne potwory, korzystając z potężnych broni i zdolności przesyconych mocą piasków oraz biorąc udział w spektakularnych walkach” z pomocą „zmiennokształtnych” broni.

Pewną innowacją w stosunku do Forspokoen - lecz nie Monster Hunter - będzie także możliwość zabawy w kooperacji, dla maksymalnie dwóch graczy. „Rozegraj pełną kampanię fabularną w trybie współpracy lub solowym i zbuduj nową erę ludzkości” - zapewnia opis, co przynajmniej sugeruje, że nie zabraknie także kampanii.

Deck 13 Interactive w przeszłości słynęło z gier typu soulslike, z wolniejszym tempem akcji i wysokim poziomem trudności. Tymczasem Atlas Fallen wygląda dużo bardziej dynamicznie i zręcznościowo, co także może być ciekawą nowością w wykonaniu niemieckiego studia.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Atlas Fallen

PS5, Xbox Series X/S, PC

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze